abgx1 píše: ↑ned 05 říj 08:15
Ako ten GTD zvladal 260k km v stepanovom tempe?
Boli nejake velke opravy?
Je z toho vrak?
Vrak je z toho esteticky. Ja sem vylestil volant a roztrhl sedacku, pani za svych 15kkm zvladla narvat oba narazniky, odrit 2/4 dveri, predni blatnik… SPZ zacina byt pomalu necitelna kombinaci hmyzu a tlaceni “vseho” pred sebou.
Neplanovanej servis 0, jen rozvody a gumy / brzdy. Jenom je citit, ze to v zatackach vic pracuje od podvozku, chtelo by to vymenit “vsechno”. Ale pro ni pani mi to bylo fuk, v tempu v kterym se to projevuje ona volant nikdy drzet nebude…
Sam pro sebe bych to asi jeste risknul jednou prorvat technickou a dojet to do tech 350, respektive 400, ktery by to melo kdybych s tim posledni rok jeste jezdil ja. V kategorii ramcove do 1,5mio vc dph, kterou na svoje daily s prihlednutim k tomu jak rychle ho ojedu, povazuju za adekvatni nevidim “nic”, kvuli cemu bych se chtel s tolila penezma rozloucit. Manualova M3 by mě brala, ale provozne i reprezentacne nesmysl.
Jenze ja si uzivam van life, pani chtela automat, ja ji potrebuju presvedcit o odstehovani se z mesta a jakoze to dojizdeni neni takovej voser…:)