Změna mechanismu zpátečky
Změna mechanismu zpátečky
Ahoj, neví někdo, zda je možné nějak změnit způsob jak zařadit zpátečku? Jde mi o tu "pojistku" kterou musíte buď např. přizvednout, zmáčknout nebo zatáhnout nahoru, aby bylo možno zpátečku zařadit, to co slouží aby jste při rozjezdu nedali Rko. Samozřejmě u manuálu . Takže třeba namísto zmáčknutí udělat mechanismus jako u starších BMW, kdy je potřeba řadičku zamáčknout dolů.
Díky za jakékoliv info
Díky za jakékoliv info
Re: Změna mechanismu zpátečky
Nájdi si prácu. Alebo ženu.
Re: Změna mechanismu zpátečky
Dik za relevantní odpověď
Re: Změna mechanismu zpátečky
no stručně řečeno, udělat jde cokoliv. Dá se udělat dokonce i sekvenční řadička, kdysi to byl velkej hit a je to složitý tak že by se z toho milovník steampunkových rekvizit pochcal. A tak je tady otázka jestli vynaložené prostředky a námaha dávají aspoň nějaký smysl. V čem to bude lepší když s tím hejbletem budeš kvrdlat trošku jinak? Nějak nevidím jinou věc než že budeš moct říkat, hele to čumíte že mám ve fabii zpátečku jak v bavoru. Asi jako když si někdo pozlatí šroubky na motoru, Nebo na parkovišti udělá černý kolečko, plno smradu a zničí gumy.
Zkrátka, jestli jsi čekal něco jako "hele to odšroubuješ dva šroubky a dáš je opačně" tak to nejde. Postavit tam úplně jiný mechanismus jde. Bude to snadný a levný? Ne. Je to k něčemu? Ne. Nesmysl může být príma. Zbytečný je jen zbytečný.
K těm radám od Čiča přidám ještě jednu, uč se řídit, je to super zábava.
Zkrátka, jestli jsi čekal něco jako "hele to odšroubuješ dva šroubky a dáš je opačně" tak to nejde. Postavit tam úplně jiný mechanismus jde. Bude to snadný a levný? Ne. Je to k něčemu? Ne. Nesmysl může být príma. Zbytečný je jen zbytečný.
K těm radám od Čiča přidám ještě jednu, uč se řídit, je to super zábava.
Re: Změna mechanismu zpátečky
potrebuju to na zmenu radici paky, stavime rallye auto a stock se tam fakt nehodi, a jeste zpatecku v rychlosti dat je trochu orisek, pac musite zacvaknout pojistku jako tlacitko na doraz a v rukavicich to nekdy dela paseku proto mi prijde lepsi mechanismus zmacknout dovnitr, kdy mate jistotu
Re: Změna mechanismu zpátečky
vlastne tam jedina vec co vadi, je kus plastku ktery se pred prvni stupen nedostane dokud neni zmacknuta ta pojistka, takze nejak tam neco dat aby se pozice uvolnila pri zmacknuti dolu s pruzinou neni problem, spis jsem vyhledaval lidi kteri se o to treba pokouseli a podarilo se, a dokazali by rici, na co si dat pozor
Re: Změna mechanismu zpátečky
Pokud jsi sundal ten rukav, co zakryva ustroji radici paky, tak bys aspon trochu nahledl na ty tyckove hejblata a sam si dokazal opovedet.
Nejlepsi by bylo nainstalovat treba elektrohydraulicky solenoid (valve) jen na tu zpatecku, takze bys zpatecku ovladal pres spinac treba na palubovce.
Tezko rici jaky je rozpocet. Otazka je velmi zvlastni, takze i predesle odpovedi jsou opravnene.
Nejlepsi by bylo nainstalovat treba elektrohydraulicky solenoid (valve) jen na tu zpatecku, takze bys zpatecku ovladal pres spinac treba na palubovce.
Tezko rici jaky je rozpocet. Otazka je velmi zvlastni, takze i predesle odpovedi jsou opravnene.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Změna mechanismu zpátečky
Bylo by dobry napsat co je to za auto, tim zvysis pravdepodobnost ze to uz nekdo resil nebo vi jak na to, pripadne se rovnou zeptat nekde v komunite majitelu.
Co se obecnych rad tyce, jeste je teoreticky mozne tam dat kulisu z jineho modelu.
Co se obecnych rad tyce, jeste je teoreticky mozne tam dat kulisu z jineho modelu.
Re: Změna mechanismu zpátečky
deeboo: můžu se ze zvědavosti zeptat, z jakého důvodu ti vadí pojistka zpátečky?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Změna mechanismu zpátečky
proste mi to je extremne nesympaticke mackat cudel na radici pace je to blbost ale chci to mit podle sebe
za vsechny odpovedi vsem dekuji
za vsechny odpovedi vsem dekuji