No, Tatra je trochu jiný případ, při dnešních výrobních tolerancích by mělo jít všehovšudy o zajetí pístních kroužků. Zajížděli jsme benzinový Hnůjdaj 1,6 po zahřátí cca 100 km mezi 2 a 4k s občasným výletem k 6, po 5 letech a 50 000 km žádný problém nemá a nebere olej, takže asi cajk.
Vrooom píše:Proc teda automobilky doporucuji zajizdet, co je za tim za spiknuti?

Částečně bych za tím viděl i obavu aby nový majitel s autem které nemá v ruce, s nezajetýma brzdama a pneu moc nedivočil. A pokud to je nějaký kazisvět tak bude určitě šetrnější když bude vystrašný a pojede zajížděcí kilometry jak s hnojem, než aby vytáčel za studena. Navíc zas u některých sportovních aut jako Porsche se traduje, že každé nové auto vyzkouší na testovací trati na plný plyn. Takže je to nekonečná debata

Napadá mě (bez toho abych věděl jaký to bude mít výsledek) že bych pravdu hledal zřejmě u záběhu leteckých pístových motorů.