od bitmap » úte 14 kvě 11:25
S úpravami MTM a BSR nemám osobní zkušenost, takže k nim se nebudu vyjadřovat.
APR na diesel rozhodně ne.
Benzíny mají vychytané skoro k dokonalosti, ale bohužel se logiku úprav benzinových motorů snaží aplikovat i na TDI a podle toho to taky vypadá. Některé limitery, které mají chránit motor před poškozením, jsou posunuté daleko za nebezpečné hodnoty a navíc se snaží z motoru dostat příliš vysoký točivý moment nízkých otáčkách.
Upravám od APR kvůli tomu často "drnčí" setrvačníky při vysoké zátěži v nízkých otáčkách s logicky negativním dopadem na životnost celého hnacího řetězce a vzhledem ke způsobu distribuce ani není možnost to individuálně doladit.
Motorpower dejme tomu rozumný poměr cena/výkon, ale není to žádný velký odborník. Minimálně ještě loni na jaře nevěděl jak na nejrozšířenějším CR motoru 2.0TDI CFHC korektně zvýšit tlak paliva, tak v ŘJ "ojebal" kalibraci příslušného čidla a poslal to do světa.
Není to nic vyloženě nebezpečného, ale osobně si korektní úpravu představuju trochu jinak.
Dieselpower z daného výběru asi nejlepší, ale ve srovnání s konkurenci ukrutně drahej. Mají teď ale zajímavý pilotní projekt pro tyhle motory, kdy vedle zvýšení výkonu slibují i poměrně zajímavé snížení spotřeby a hlavně prodloužení intervalu mezi regeneracemi DPF, tak můžeš zkusit, jestli by ti to nepřihodili v ceně.