chtěl bych se zeptat, zda nevíte, ja by to bylo s STK v případě, že bych si na auto (jedná se o Opel Astra F 1.6i s monovstřikem)
napasoval karburátory? (viz. bike carbs, defacto stejný motor viz zde https://www.youtube.com/watch?v=VE9Kez8qoCU )
Jelikož mám motor X16SZ, jedná se pouze o monovstřik. Kdo zná, ví že se jedná o vlemi spolehlivý motor, ovšem výkonnostně je to utrpení..
Spolu s výkonem by se snad měly z důvodu lepšího spalování zlepšit i emise..
Co by mne ale zajímalo je, jak by to bylo bráno z právního hlediska.. Systém sání není uveden ani ve velkém TP, takže není co zapisovat/přepisovat..
Jediné, co by se čistě teoreticky mělo v TP přepsat, by byl výkon..
..nebo ne?
Nedávno jsem četl článek o Fabii 1.9 TDi s nájezdem 1,2M KM, které naměřili 90kW místo 74kW.. Bez úprav..
.. všechno legálně
Nicméně pořád by se jednalo o úpravu motoru. Takže by s tim mohly být na STK problémy..
Řešil už tu někdo takovou úpravu?
Myslíte, že je to legální? (jaké jsou šance na projetí STK? – bez žádný naditý obálky samozřejmě

Díky všem za konstruktivní názory/připomínky
