Arkis píše: ↑pát 10 lis 08:08
Ad LED pásky. Je ti jasné, že toto má k legalitě taky daleko a když narazíš na aktivního policajta/technika STK, tak to budeš - finančně poučen - velmi rychle sundávat?
Nevidím důvod co by na tom mělo být nelegálního, když starší auta běžně jezdí s přidanými světly na denní svícení.
PepaSFI píše: ↑pát 10 lis 17:38
A ty světýlka, pokud to stejně svítí normálníma světlama, tak proč to tam dávat?
Nesvítí to stejně, jsou to LED pásky na denní svícení, tak jak jsem ukazál na obrázku. Není novější auto, které automaticky už nemá denní svícení. A dávat to tam proto, protože se mi to líbí a budu šetřit žárovky.
Arkis píše: ↑pát 10 lis 08:08
Pokud nerozumíš elektroinstalaci a neumíš si změřit který kabel do čeho vede, tak se do toho radši nepouštěj a dej to autoelektrikáři.
Tak já nevím... Já myslel, že jsem to napsal dost jasně. Ale dobře, tak znova to zkusím vysvětlit.
Chtěl jsem udělat odbočku přímo z kabelů co vedou do žárovky, pomocí rychlospojky (T Tap), vygoogli si co to je, když nevíš. Do světlometů vede napájecí konektor, kde je několik kabelů, určené pro každé světlo v světlometu. A takhle, kdybych to chtěl zapojit do toho napájecího konektoru, tak bych si musel změřit voltmetrem jak si psal, který kabel zapíná které světlo, abych to zapojil jak chci. Ale ja to nechci zapojovat do napájecího konektoru, to jsem taky napsal. Ve světlometu do každé zářovky vedou 2 kabely, jedno je napájecí a druhé zem. U většiny, dokázal bych si říct že ve všech autech jsou kabely BAREVNĚ rozdělené a zem je vždy černá. V každém elektrickém obvodu jsou kabely rozdělené barevně, aby se vědelo co je co. A zem je většinou černá. Jenže frantíci se rozhodli, že si dají všechny kabely černé, nechápu který chytrolín tohle mohl svolit. Proto jsem se ptal, jak mohu zjistit, který je zem a který napájení. A taky co by se stalo, kdybych napájení napojil do země a zem do napájení.
Nerozdělával bych žádné svorky, neodizolovával bych žádné kabely, ani nic nepájel, jak ty píšeš. Právě proto chci použít rychlospojku, jako nejrychlejší a bezpečné spojení. A nemusím dělat žádné nové obvody.
No nic, byla chyba tady psát. Budu si to muset zjistit jinak.
PepaSFI píše: ↑pát 10 lis 17:38
Protože denní svícení se od hlavního liší jen tím že nesvítí budíky a nejde přepnout na dálkový. A to ovládá elektronika takže není kde to napíchnout pokud nechceš něco strašně rozkuchat.
Ano to já vím, proto jsem psal, že to chci napojit na parkovačky, které svítí furt a nemusím složitě dělat nové obvody, nebo cokoliv složitě předělávat.
Arkis píše: ↑pát 10 lis 08:08
Černé SPZ se žlutým písmem české nejsou. Takové používají v Californii a v Japonsku. Neprohodil sis to? Nebyla to žlutá SPZ s černým písmem? Takové dřív měly osobní auta předělané na užitkové (pro podnikatele).
Neprohodil jsem si to. Ano vygooglil jsem si, že takové jsou v Californii, ale nebylo to auto z Californie ani tam nemělo napsané "California". Vepředu mělo prostě celou černou spz s žlutými znaky. A spletl jsem se, nemyslel jsem bílou s černými, ale černou s bílými znaky. Přesně tak jak na obrázku.
A frajer s AMG si tedy asi jezdí bez SPZ, protože má prostě prachy a asi si uplatil policajty. Nikdo mi k tomu jiné vysvětlení nedokáže dát. Cizinec to není, vzadu má normální českou SPZ.