Problém je v tom, že hajzlíci jsou hodně vynalézaví

proti Passatu vcelku nic, jen bych uplne nespolehal na to, ze najdes kus, ktery bude mit najeto do 150tkm. u 8 let staryho Pasika je to vcelku naivni predstava.Espire píše:Všichni nezastávate Passata, ale že by jste doporučili jiné auto v podobné cenové relaci s podobnými jízdními vlastnostmi a vzhledem, to ne.
To není o koncern x nekoncern. Není to ani benzín vs. nafta. 2.0 TDI PD, stejně jako některé dnešní TSI, nepatří zrovna k motorům s dobrou pověstí (oprávněně). A hledat Passat 2.0TDI PD z roku 2006 s nájezdem do 150tkm, s jasnou historií, nebouraný se slušnou výbavou bude jako hledání osmnáctileté panny.řidičBOB píše:Tady moc koncernu pšenka nekvete....ale moje zkušenosti s TDi motory (i těmi PD) jsou vskutku pozitivní a že nějakou porci najedou. Takže pokud má auto servisní historii v pořádku, tak proč ne. Vozy TAXI rovnou škrtat!
Este to ma take plastove lemy okolo blatnikov, bez ktorych ten r36 naraznik nenadvazuje na blatnik. Odporucam rdsej zohnat rline, tie veci su extremne drahe...řidičBOB píše:R36 má, jednoduše řečeno Rline paket s tím, že vepředu nemá mlhovky a vzadu dvě chromované koncovky výfuku po stranách. V praxi to znamená jinou masku, nárazník, prahové lišty, chromované lišty kolem oken, vzadu ztmavení koncových světel...u kombíku i malý spojler vzadu. Samozřejmě brzdy jsou taky jiné - navenek modré třmeny.
Tady moc koncernu pšenka nekvete....ale moje zkušenosti s TDi motory (i těmi PD) jsou vskutku pozitivní a že nějakou porci najedou. Takže pokud má auto servisní historii v pořádku, tak proč ne. Vozy TAXI rovnou škrtat!