A povinnost homoušologovaných světel pro DS se zase nastavila hlavně proto, aby se dohodil kšeft jen s byrokrady "spřáteleným firmám", ve kterých mají podíl nebo jim jejich jednatelé nosí patřičně nadité obáky/igelitky.


Taky jsem si to kdysi myslel a říkal si, proč není i v Evropě povoleno jezdit přes den s dobrou viditelností s vypnutými světly. Ale jak jsem byl v cizině, tak opravdu je to rozdíl, když jede auto bez světel a s světly. Dá se to lehce přehlédnout s zaparkovanými auty na boku cesty. Ještě k tomu když je auto tiché, fakt si ho všimne člověk hůře/pomaleji. A to nejsem nijak slabozraký, mám zdravé oči. Je dobrý důvod proč je zavedené denní svícení.Celé "denní svícení" je od počátku totální nonsens
A to si vyhrabal prosimtě kde? Zajímavé, že všechny auta co mají denní svícení, tak to svítí furt. Protože auta co mají denní svícení už nemají parkovačky, ale místo toho je to denní svícení které svítí furt. A nevidím důvod, proč když na starší auto si někdo nainstaluje denní svícení, by muselo zhasínat při rozsvícení normálních světel. To, že ty nebo nějaký tvůj kámoš se starou fabii to tak má, neznamená že to tak musí být.A protože parkovačky svítí furt, nebude splněno to že mají zhasnout při zapnutí hlavních světel.
Místo těchhle stupidních chytráckých řečí, že bys mi třeba poradil jak to měřákem zjistím? Mám vystudovanou elektrotechnologii a nenapadá mě jak to zjistit, když na obou změřím stejnou hodnotu. Nebo nezměřím? Ale když ty jsi takový chytrák, tak ty to určitě víš, ale místo rady a odpovědi na otázku, radši budeš psát ponižující, demotivující a tyhle chytrácké řeči.K tomu značení, kde je plus a kde minus se snadno pozná měřákem neboli multimetrem, ovšem je otázkou, pouštět se do zásahu do elektroinstalace když neovládáš základy. Nic ve zlým, každej umí něco a něco neumí, já nikdy nevyhraju mistrovství v krasobruslení a na varhany taky neumím a jinej složí symfonii, ale při snídani si vypíchne voko rohlíkem.
Ve VŠECH elektrických obvodech, jsou dráty označeny barevně, aby se vědělo, co je co. Naprosto ve všech, a ve většine aut to tak je. A je to tak udělano logicky. Ale to ty očividně logiku absolutně nechápeš. Že servis nikoho nezajímá? Co ty jsi za tupce? I nové auto by sis měl pravidelně udržovat a servisovat, starat se o něj, pokud chceš at ti jede tak jak má. Že servis nikoho nezajímá no nemůžuŽe jsou všecky dráty stejný docela chápu. Pro výrobu je to jedno a servis nikoho nezajímá. Dnešní auto funguje, minimálně prvnímu majiteli a zoufalci co kupujou ojetiny nikoho nezajímají. A když se to porouchá, nikdo nebude sešívat dráty, hrabat se v tom hodiny. Prostě se vymění celý kabelový svazek.
Pokazili světýlka? Nic jste mi nepokazili, pouze jsem se zeptal na pár otázek a rad, ale místo toho jsem dostal jen ponižující a demotivující zprávy. Jak pán napsal nahoře... Zapojím si to sám, zjistím sám, tohle je naposledy co jsem psal na debilní forum, kde místo rady dostanu tohle. Mělo mě napadnout že na fora lezou jen takhle arogantní šašci a ne normální lidi, co by slušně poradili.tak a teď na nás bude naštvanej že jsme mu pokazili světýlka. Ale vážně, tyhle věci jsou jen na potíže, no ale co si budem povídat, většinou jsme si tím taky prošli a většinou jsme si taky nedali říct. Takový schůdný řešení je mít to nenápadný, odpojovací a zapínat si to jen někde s partou kámošů na parkovišti.
Tak já napíšu, že jsem několikrát viděl někoho co má AMG jezdit bez přední SPZ. A zajímá mě to jak je to možné a ty mi tu vypíšeš tuhle zase chytráckou mr***? Tak asi jsem si to vymyslel, nebo měl halucinace a asi lžu. Tohle je insaneŽeby to AMG bylo maskovanej hovnocuc? Nebo si někdo vytuningoval autíčko Aixam...
Kostru snad víš, jak najdeš, když máš vystudovanou elektrotechnologii. O tomto bodu mám ale jisté pochybnosti, když tady zjišťuješ takové základní věci a nenecháš si vymluvit, že tento způsob zapojení je prostě špatný. Já mám třeba vystudované informační technologie, kde jsme elektroinstalace a elektrotechniku brali jen jako doplňkový program. I tak ale takové věci vím. Tak mi řekni, že elektrotechnolog neví, jak na kabelu změřit napětí a tím kabel přiřadit určité funkci na voliči.Jinak se to měří tak, že vytáhneš drát, změříš na něm napětí. Bude na něm 0 V, zapínáš postupně světla a tím si zjistíš, kterou funkci má.
Toto dávno BOHUŽEL není pravda. Barevné rozlišení nejdeš spíš v klasické domácí elektroinstalaci nebo někde, kde se očekává, že se v tom někdo bude hrabat (serverovny, vysokonapěťově elektrocentrály, haly, ...). Už ani v počítači nejsou barevně rozlišené kabely. Vše je černé.Ve VŠECH elektrických obvodech, jsou dráty označeny barevně, aby se vědělo, co je co... že servis nikoho nezajímá? Co ty jsi za tupce? I nové auto by sis měl pravidelně udržovat a servisovat, starat se o něj, pokud chceš at ti jede tak jak má.
Tohle mě fakt vytáčí. Logickou cestou jsem se ti snažil říct, proč je to špatně (viz. legalita, viz. problematika francouzské elektroinstalace, viz. způsob tvé instalace) a proč by jsi do toho neměl hrabat. Ale když už to chceš udělat, tak jsem ti i poradil jak. A co jsi si z toho vyčetl. DEMOTIVUJÍCÍ. URÁŽEJÍCÍ. Přitom na půlku bodů jsi nikdy ani nezareagoval.Pokazili světýlka? Nic jste mi nepokazili, pouze jsem se zeptal na pár otázek a rad, ale místo toho jsem dostal jen ponižující a demotivující zprávy. Jak pán napsal nahoře... Zapojím si to sám, zjistím sám, tohle je naposledy co jsem psal na debilní forum, kde místo rady dostanu tohle. Mělo mě napadnout že na fora lezou jen takhle arogantní šašci a ne normální lidi, co by slušně poradili.