Rapid 1.0 TSI - oprava v autorizovaném servise - NÁZOR

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
Ben
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: sob 17 dub 17:41

Rapid 1.0 TSI - oprava v autorizovaném servise - NÁZOR

Příspěvek od Ben »

Dobrý den, ahoj,

chtěl bych se s Vámi podělit nebo i zeptat na Váš názor.

Nechával jsem u firmy auto - RAPID 1.0 TSI - 81kW. Po svačině jsem se vrátil a auto bylo o 100M dále a přejelo pár kanálů, obrubníku a dalších věcí. Ve zkratce řidič kamionu nekoukal a při couvání napíchl auto v zadní části za zadními dveřmi a tlačil před sebou.

Vše jsem zadokumentoval a auto se hodilo do servisu - autorizovaného škoda. Rapid má najeto 14 tisíc kilometrů. Po dvou měsících jsem se konečně dočkal opravy.

Měl jsem radost a pro auto jsem si dojel a na oko vše OK. Po 14 dnech jsem nechal u svého mechanika přezout kola a všiml si pár drobností a začal jsem zkoumat.

- nesedící zadní levé světlo
- špatné sváry / kit / lak / rez nebo tekoucí vosk ?
- nedotažená pístnice na kufru
- nesedící zadní dveře, které jsou nové
- krupičky v laku
- přední pravé světlo měněné je škráblé na vrchu
- upadený / uražený cvoček pro držení nárazníku
- nesedící světlo
- pak další kosmetické vady jako zastříkané dveře od barvy, kapky a různé odřeniny a ďůlky po celém autě
- měněná náprava a na spodku nátěr, který nevypadá jako nátěr a moc nerozumím jeho účelu
- odřený nárazník, kde je škrábanec zalakovaný a zůstal celkem hluboký

Vím, že z fotek to moc nepůjde poznat, ale prosím o názor jestli takhle vypadá oprava od autorizovaného servisu ŠKODA? A měl bych požadovat reklamaci nebo nějakou náhradu.
V příloze nebo na odkaze naleznete fotky - havárky a pak následné opravy s daní za 135 tisíc.

Samozřejmě moje chyba, že jsem si toho nevšiml při předání, ale jsem jen amatér, který sedne a jede z bodu A do bodu B.