přehřívání motoru 1.8T

Když se chcete ponořit do nitra...

přehřívání motoru 1.8T

Příspěvekod TRIPPY » čtv 07 lis 19:09

• Zdravím
• Dneska když jsme jel domů tak se mi teplota motoru vyšplhala až na 120°C (VW sharan 1.8T r. 2002)
• Šel jsem to zkusit i po vychladnutí a už po ohřátí a ujetí cca kilometru se ručička teploměru vyšplhala na 110-120°C, po ubrání plynu to zase během 30 vteřim kleslo na 90 a drželo. Při následném přidání se zase začala zvedat... Takhle pořád dokola.
• Příjde mi divné že jsou tam hrozně rychlé skoky teploty (během 30 vteřin na 120°C a 30 vteřin zpátky na 90°C :-?? )
• Chtěl bych se zeptat čím by to mohlo být, četl jsem totiž různé názory ale nic určitého :-?
• Díky za případné rady :)
TRIPPY
Spolujezdec
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 07 lis 18:59

Re: přehřívání motoru 1.8T

Příspěvekod Spectral » čtv 07 lis 19:14

Termostat zaseklý v zavřené poloze, závada na vodní pumpě nebo netěsnost chladícího okruhu a nedostatek chladící kapaliny (vody)?
:ar!
Spectral
Mistr volantu
 
Příspěvky: 649
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: přehřívání motoru 1.8T

Příspěvekod SamotZdeny » čtv 07 lis 20:04

Ahoj.Teplota se skutečně zvyšuje?
Když vystoupá na 120 °jde z topení výrazně teplejší vzduch,než při 90?
SamotZdeny
Autoškolák
 
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 28 bře 14:52

Re: přehřívání motoru 1.8T

Příspěvekod TRIPPY » čtv 07 lis 20:55

SamotZdeny píše:Ahoj.Teplota se skutečně zvyšuje?
Když vystoupá na 120 °jde z topení výrazně teplejší vzduch,než při 90?

Na to jsem se nějak nezaměřoval, ale pokud by nešel teplejší vzduch, co by to znamenalo? :)
TRIPPY
Spolujezdec
 
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 07 lis 18:59

Re: přehřívání motoru 1.8T

Příspěvekod janjan » pát 08 lis 08:59

že by to, že se reálně nepřehřívá, ale blbě ti to ukazuje? :-?
janjan
Mistr volantu
 
Příspěvky: 568
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: přehřívání motoru 1.8T

Příspěvekod Duke_Luke » pát 08 lis 10:16

s motorom 1.8T som si nieco prezil a celkom za nim aj rad spominam. Termostat ma byt uz robeny tak,ze ak zlyha, tak zlyha v otvorenej polohe. Problem tam je skor s vodnou pumpu a jej umelohmotnymi lopatkami. Tie sa vplyvom teplot casom casom olamu a nema uz taky prietok, presp. sa moze odpojit vrtulka od osky a chladiaca kvapalina realne necirkuluje. Ja by som rovno dal vymenit pre istotu vodnu pumpu aj s termostatom. A vodnu pumpu kupit s kovovymi lopatkami - vyrabaju aj take.
Ale urcite skusit aj dat na diagnostiku,ci nehadze len vadne cidlo teploty napr.
Duke_Luke
Autoškolák
 
Příspěvky: 36
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: přehřívání motoru 1.8T

Příspěvekod Zajda » pát 08 lis 11:09

Mě se teď olámaly lopatky na plastové pumpě 1.9 TDI, výhodou bylo že ještě 10 km dokázal ujet i bez cirkulace než teplota dolezla k 90. Teď mi to lépe topí, takže původní pumpa o nějaké lopatky možná přišla už dříve :-)
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
 
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 04 lis 03:01


Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků