Chlapi, jak je na tom 3er z hlediska nutnosti/četnosti štelování geometrie? jak často ji necháváte dělat?
Sic je to můj druhý brambor (před 15 rokama sem míval e36 318i), tak už si to nepamatuju, jak často bylo nutno s tím prvním geometrovat.... navíc e91 na rom může být uplně jinak než e36...
Posledních asi 10let sem jezdil Octavie (gen I a II, vždycky 4x4) a ty všechny byly k rozštelování geometrie (hlavně přední nápravy) extra náchylné.... sem kolikrát za jeden servisní ingterval (30kkm) musel navštívit geometrii i 3-4x....
Jde mi o to, že brambor má aktuálně na tachu asi 15kkm, příští nebo ten další týden ho postavím na zimní (ze dvou důvodů: a) může nakipat - předloni už 15.října u nás ležel skoro metr a b) mám už úplně sjeté zadní letní a nechce se mi je fčíl už měnit. Tak uvažuju, jestli s přezutím nechat udělat geometrii nebo ni....
(Pokud tu geometrii budu dělat, tak asi u Plachého v Loukově - všude na něj pějí chválu a já to nemám daleko.)
3er - jak často necháváte dělat geometrii?
3er - jak často necháváte dělat geometrii?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 3er - jak často necháváte dělat geometrii?
Tak jestli jezdíš hodně, tak mi to přijde logické jí nechat udělat před přezutím Kort když jezdíš na RFT, to ten podvozek dostává zabrat, já bych jí rozhodně nechal udělat.
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: 3er - jak často necháváte dělat geometrii?
Já vezl E92 na geometrii letos už dvakrát, ale za to podle mě můžou ty 19ky a špatné okolní cesty. Už zase je tam volant trochu šejdrem, geometrie to dycky spraví...
Re: 3er - jak často necháváte dělat geometrii?
i když aktuálně nemám pocit, že by auto táhlo na stranu ani gumy nevypadají nerovnoměrně sjetý, tak teda nechám tu geometrii udělat
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 3er - jak často necháváte dělat geometrii?
Když jsem na auto dával komplet tvrdé silentbloky, tak jsem byl poučen, že i tak se geometrie okamžitě trochu rozhodí od ideálního stavu takřka okamžitě po seřízení jakmile se auto trochu zatíží. S normálními silentbloky je to pak ještě o něco horší. Jednou za čas zkontrolovat geometrii je teda asi rozumný, ale zas to nepřehánět, protože se to dá dělat pořád. Já to řeším tak jednou ročně za 15-20kkm, popř. když bych viděl že se mi špatně sjíždí pneu, nebo to někam divně táhlo.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).