Stránka 3 z 4

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 21 čer 09:08
od HondaMan
Weeper: Myslím že pro aktivnější jízdu nešlápneš s P Zero nebo Zero Rosso vedle. Nera nejsou nic moc. Mají tvrdé bočnice, takže na nich auta odskakují. P7 je spíš cestovní než sportovní guma a hoblovat Corsy každodenním provozem mi přijde skoro i škoda.

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 21 čer 09:16
od pavproch
návrh pro mody: IMHO by si to zasloužilo oddělit...

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 21 čer 09:18
od RedBaron
A vida. Moje současné GY F1 GSD-3 jsou na konci života, vzorek 3-4mm, v kalužích už s nimi začínám být při našich RZ dost opatrný. Jako další gumu bych chtěl něco, co je tak dobré na mokré vozovce jako ony a něco, co je na suchu tak jako F1 schopno téměř neomezeně zvyšovat svoji teplotu a přilnavost. Do těch pneumatik jsem se skoro zamiloval a teď řeším podobnou otázku. Pokud je ještě seženu, asi do nich půjdu znovu, pokud ne, asi půjdu do těch Dunlop SportMaxx.

Re: Pneu pro 330ixT e91 MY2011 - oddělené téma z BMW divize

PříspěvekNapsal: úte 21 čer 09:29
od acer.t
Založeno nové téma :) přeji příjemný pokec ;)
Acer.t

Re: Pneu pro 330ixT e91 MY2011 - oddělené téma z BMW divize

PříspěvekNapsal: úte 21 čer 09:32
od mmira
baron: GY F1 se stale daji koupit, ale pry je zacali vyrabet v cine a uz nefunguji jak fungovaly drive. ale mam to z doslechu.

Re: Pneu pro 330ixT e91 MY2011 - oddělené téma z BMW divize

PříspěvekNapsal: úte 21 čer 09:48
od Goggy
Měl jsem P7, PZero Rosso A i PZero Nero, bohužel každé na jiném autě :D, P7 mi přišly super na svižné ježdění, Rosso z té trojice byly asi nejlepší / pocitově nejstabilnější a Nero byly celkem tuhé (taky ale měly 4 roky).

Nebudete někdo zkoušet nové GY F1A?

Re: Pneu pro 330ixT e91 MY2011 - oddělené téma z BMW divize

PříspěvekNapsal: úte 21 čer 10:51
od merlin
Ja sa pridavam k typu na Dunlop SP SportMaxx, mam ich odkusane a su super. Jedina nevyhoda je nizsia zivotnost, mne vydrzia tak maximalne 30.tis km

Re: Pneu pro 330ixT e91 MY2011 - oddělené téma z BMW divize

PříspěvekNapsal: úte 21 čer 12:15
od RedBaron
merlin píše:Ja sa pridavam k typu na Dunlop SP SportMaxx, mam ich odkusane a su super. Jedina nevyhoda je nizsia zivotnost, mne vydrzia tak maximalne 30.tis km


Já mám na F1 tak 13 tisíc a jsou tak do odpadu. Ale stálo to za to, kor když celá sada 225/45 R17 byla za 8.800,- Kč ;)

Re: BMW Divize

PříspěvekNapsal: úte 21 čer 16:46
od Weeper
HondaMan píše:Weeper: Myslím že pro aktivnější jízdu nešlápneš s P Zero nebo Zero Rosso vedle. Nera nejsou nic moc. Mají tvrdé bočnice, takže na nich auta odskakují. P7 je spíš cestovní než sportovní guma a hoblovat Corsy každodenním provozem mi přijde skoro i škoda.

Díky, to jsem chtěl slyšet ;-)

---17:48---

merlin píše:Ja sa pridavam k typu na Dunlop SP SportMaxx, mam ich odkusane a su super. Jedina nevyhoda je nizsia zivotnost, mne vydrzia tak maximalne 30.tis km

No o SM jsem uvažoval také, ale stejně bych rád Pirelli. Mám o nich dobrou reputaci z okolí, z fór atd.. Rád bych koupil něco fakt kvalitního, přecijen pneu je to co nás drží v kontaktu s vozovkou, takže na tom nešetřit ;)

Re: Bridgestone Potenza RE050 - oddělené téma z BMW divize

PříspěvekNapsal: ned 21 srp 18:38
od pavproch
taxem neska vezl mladýho na tábor na vysočinu a z cesty mám celekem 4postřehy - tady je ten první: na tachu cca 12kkm a půlka vzorku je pryč.... zajímavé je, že přední i zadní sou sjeté +/- stejně zůstává tam 5-6mm vzorku... takže letos do zimy to nějak vyjde (snad) a na jaře bude dileme co tam dát: rft či non-rft?