Dobrý den autofandové a maniaci,
nemohl jsem si nevšimnout, že posledních pár let se objevuje u vozů nový designový počin - oplastování C/D sloupků (např. hyundai i20, opel astra), nebo napodobování pomocí pruhu lesklé/matné folie (viděl jsem jen toyota yaris, a vypadalo to hrozně).
U některých vozů to vypadá lépe, u některých hůře (když už je C sloupek oplastován, proč ne symetricky a nenavazuje na okna).
Také se prodlužuje délka krytů světlometů, ty zabírají mnohdy i půlku délky kapoty (př. ford fiesta, hyundai i40).
Napadá mě, zda se těchto řešení využívá pro "ušetření" kovu.
Rád bych věděl kdo/proč začal tuto módu (zda byl nějaký jiný důvod nebo zda se našel až později)
Děkuji za názory / odpovědi a přeji Vám hezký a barevný den
nová auta - oplastování C / D sloupku + světlomety
Re: nová auta - oplastování C / D sloupku + světlomety
Plastovy sloupky: design, uspora materialu, hmotnosti
Svetlomety: pouze design, tech par cm2 navic kapoty/blatniku/atd. nestoji nic
Svetlomety: pouze design, tech par cm2 navic kapoty/blatniku/atd. nestoji nic
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: nová auta - oplastování C / D sloupku + světlomety
děkuji za odpověď, domněky jsou z části potvrzené