(ne)vybitá autobaterie

Když se chcete ponořit do nitra...

Re: (ne)vybitá autobaterie

Příspěvekod Vana » ned 15 led 18:20

Vana píše:
zkus změřit rozdíl napětí na (+) svorce alternátoru a na (+) pólu aku. S rádiem i bez rádia. Mělo by to být jen pár desetin voltu
(jeden hrot voltmetru zapíchneš na + alternátoru, druhý na + baterky)

změř rozdíl napětí mezi obalem alternátoru a - pólem baterky - opět jeden hrot na kostru alt., druhý na mínus pól aku
opět to musí být jedna ´dvě desetinky, opět s rádiem i bez


Jaké jsou tedy výsledky ?
při volnoběhu ?
v otáčkách ?


(i když to vypadá spíše na vadný altík)
Uživatelský avatar
Vana
Letec
 
Příspěvky: 1067
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: (ne)vybitá autobaterie

Příspěvekod dyrup » ned 15 led 20:32

Vadné buzení alternátoru (kroužky) případně chyba někde v konektoru (+) budící altík. Alternátor se dokáže vybudit sám, ale je třeba zvýšit otáčky tak nad cca. 2500 ot. Pokud se jezdí s autem po městě drbky a neprotočí se více motor tak pak jde vybít baterka. ;)
dyrup
Autoškolák
 
Příspěvky: 29
Registrován: pon 17 čer 19:53

Re: (ne)vybitá autobaterie

Příspěvekod Vana » ned 15 led 20:46

Ale mu se ten altík v otáčkách po nabuzení zase odbuzuje, anebo se ztrácí napětí až někde po cestě
Uživatelský avatar
Vana
Letec
 
Příspěvky: 1067
Registrován: stř 16 úno 15:30

Předchozí

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků