Stránka 1 z 1

Probémy s přívodem paliva do motoru

PříspěvekNapsal: pon 18 dub 06:40
od george.simson
Dobrý den,
mám forda fiesta, rok výroby 2004, motor 1,4 TDCI. Můj problém spočívá v tom, že když auto zhruba pět hodin stojí, jakoby zapadne nafta a motor se točí ale nenaskočí(nenastartuje se). Po několikanásobném zmáčknutí(ručním načerpáním nafty) motor normálně naskočí. Nemáte někdo s tímto problémem zkušenosti? Prosím o radu o jakou by mohlo jít závadu. Po napojení elektrického počítače to žádnou elektrickou závadu nenašlo Děkuji za odpoveď

Re: Probémy s přívodem paliva do motoru

PříspěvekNapsal: pon 18 dub 09:34
od Pickuper
no, nejsem sice žádnej motorovej guru, ale principielně bych tipl problém v těsnosti respektive netěsnosti palivový soustavy. Zkrátka a dobře nejspíše někde dochází k drobnému přisávání vzduchu do soustavy což se projeví tím, že je nafta natahována zpátky do nádrže. Jak je to reálně řešený zrovna u aut netuším, nicméně u všech ostatních zařízení a sytémů, kde je třeba zabránit pohybu média směrem zpět se používají zpětné klapky. Tudíž i zde by něco takovýho mohlo a mělo bejt. A vzhledem k tomu, že jde o čistě mechanickou záležitost je logický, že to nenajde žádná diagnostika...... ;) dokonce ani elektrickej počítač :D

Re: Probémy s přívodem paliva do motoru

PříspěvekNapsal: úte 14 čer 14:00
od Martin80
Dobrý den,
s motorem bych si ve Vašem případě nezahrával a nechal bych to spíš na autoservisu. Můžu doporučit servis osobních vozidel (a samozřejmě nejen těch) Pašek v Rybnici u Plzně,

Re: Probémy s přívodem paliva do motoru

PříspěvekNapsal: úte 14 čer 16:25
od GSkondro
:-? Bude to kravina za pár šupů. #:-s Zpětný ventilek neudrží naftu v potrubí a ona sjede do nádrže.Pak má čerpadlo hodně práce natáhnout jí zpět až do čerpadla a vytvořit tlak.Pokud je pumpa mechanická ,tak zpětný bývá umístěn v některém šroubu bud na pumpě nebo filtru.Na starém Fiatu byla pružinka a kulička.Novější již mívají chlopeň . 8-}