Probémy s přívodem paliva do motoru

Když se chcete ponořit do nitra...

Probémy s přívodem paliva do motoru

Příspěvekod george.simson » pon 18 dub 06:40

Dobrý den,
mám forda fiesta, rok výroby 2004, motor 1,4 TDCI. Můj problém spočívá v tom, že když auto zhruba pět hodin stojí, jakoby zapadne nafta a motor se točí ale nenaskočí(nenastartuje se). Po několikanásobném zmáčknutí(ručním načerpáním nafty) motor normálně naskočí. Nemáte někdo s tímto problémem zkušenosti? Prosím o radu o jakou by mohlo jít závadu. Po napojení elektrického počítače to žádnou elektrickou závadu nenašlo Děkuji za odpoveď
george.simson
Dítě v autě
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 18 dub 06:38

Re: Probémy s přívodem paliva do motoru

Příspěvekod Pickuper » pon 18 dub 09:34

no, nejsem sice žádnej motorovej guru, ale principielně bych tipl problém v těsnosti respektive netěsnosti palivový soustavy. Zkrátka a dobře nejspíše někde dochází k drobnému přisávání vzduchu do soustavy což se projeví tím, že je nafta natahována zpátky do nádrže. Jak je to reálně řešený zrovna u aut netuším, nicméně u všech ostatních zařízení a sytémů, kde je třeba zabránit pohybu média směrem zpět se používají zpětné klapky. Tudíž i zde by něco takovýho mohlo a mělo bejt. A vzhledem k tomu, že jde o čistě mechanickou záležitost je logický, že to nenajde žádná diagnostika...... ;) dokonce ani elektrickej počítač :D
Niko nadžanel ko kerdža
Uživatelský avatar
Pickuper
Letec
 
Příspěvky: 2596
Registrován: stř 16 úno 11:47
Bydliště: Pardubitz

Re: Probémy s přívodem paliva do motoru

Příspěvekod Martin80 » úte 14 čer 14:00

Dobrý den,
s motorem bych si ve Vašem případě nezahrával a nechal bych to spíš na autoservisu. Můžu doporučit servis osobních vozidel (a samozřejmě nejen těch) Pašek v Rybnici u Plzně,
Naposledy upravil Martin80 dne pát 26 srp 09:40, celkově upraveno 1
Martin80
Spolujezdec
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 14 čer 12:58

Re: Probémy s přívodem paliva do motoru

Příspěvekod GSkondro » úte 14 čer 16:25

:-? Bude to kravina za pár šupů. #:-s Zpětný ventilek neudrží naftu v potrubí a ona sjede do nádrže.Pak má čerpadlo hodně práce natáhnout jí zpět až do čerpadla a vytvořit tlak.Pokud je pumpa mechanická ,tak zpětný bývá umístěn v některém šroubu bud na pumpě nebo filtru.Na starém Fiatu byla pružinka a kulička.Novější již mívají chlopeň . 8-}
Uživatelský avatar
GSkondro
Autoškolák
 
Příspěvky: 38
Registrován: pon 16 kvě 20:40


Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků