Stránka 6 z 6

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

PříspěvekNapsal: úte 29 srp 10:24
od doriftonigga
Ostatním bilsteiny i koni na E9x vydržely víc podle toho co jsem četl na fóru. Ale v Čechách asi holt dostanou zabrat víc.

OEM byly dobrý tak do 90k km.

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

PříspěvekNapsal: úte 29 srp 11:27
od KDB
Na MG jsem dal stavitelné od SPAXu, po cca 100tis. km jsem je vyndal ( bez zpozorování úbytku schopností) a nahradil stavitelnými GAZ (chtěl jsem změnu a testovat je) - ty mají teď cca 70tis. a pořád v kondici.

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

PříspěvekNapsal: úte 29 srp 11:30
od pavproch
Já fčera dal prvních asi 200km na nových Koni (okresky v oderských vrších) a jako jo, je to úplně něco jiného - fčíl už zase nemám pocit, že dyž vletím po hrbolech a pod plnýma brzdama do zatáčky, tak z ní pudu po tečně ven, krásně to už zase krouží oblouk.... :ymhug:

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

PříspěvekNapsal: ned 22 dub 22:07
od retron
B12 Pro Kit + Eibach stabíky, uplně jiné auto, znatelná progresivní charakteristika, menší nerovnosti tlumí líp, větší díra kopanec do ledvin, ale hlavně to eliminovalo náklony a klekání v zatáčce + čitelnější limit adheze (ale buví kde), teď už jsou limitem gumy... a já :D

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

PříspěvekNapsal: pon 23 dub 10:10
od M.Z.
Na B16 mám najeto cca 60tkm a zatím se jeví v dobré kondici.