Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Když se chcete ponořit do nitra...

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod enthusiastic.driver » pon 02 lis 08:55

B8 jsou v MX-5 komunitě velmi oblíbenou komoditou - platí za kvalitní sázku na jistotu... O životnost bych vůbec neměl strach ani v případě těžkého Z4.
enthusiastic.driver
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 167
Registrován: čtv 02 úno 12:40

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod pavproch » pon 02 lis 10:01

Deed is done... H+R a yellows objednány.

Otázka pro ty co už na modrobílé vrtuli yellows mají: horní uložení KoniSport a OEM tlumičůje kompatibilní ? Jde mi hlavně o předek, chcu tam dát nové uložení.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 11721
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod d1.8t » pon 02 lis 12:32

Jestli myslíš OEM uložení a Koni Sport, tak nikdy nebyl problem.
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
 
Příspěvky: 1436
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod pavproch » pon 02 lis 13:00

dík
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 11721
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod doriftonigga » pon 02 lis 14:01

Heh, a já objednal ty B12. Tak jsem zvědav na tvé reference. :D

Rychlá otázka: co všechno vyměnit na E91 při sto tisících?
doriftonigga
Pan Řidič
 
Příspěvky: 379
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod pavproch » pon 02 lis 14:42

já dělal tohle:

motorový olej
olej v převodovce
olej v diffech
olej v xdrive
filtr mot.oleje
filtr vzduch + mikrofiltr
palivový filtr
svíčky+cívky
brzdovka, náplň spojky
chladící kapalina
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 11721
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod doriftonigga » stř 04 lis 10:53

Díky moc.
doriftonigga
Pan Řidič
 
Příspěvky: 379
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod pavproch » stř 04 lis 12:17

nnzč
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 11721
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod pavproch » ned 08 lis 17:13

koně aji pružiny, pardoň Koni aji pružiny už sou doma.... fčíl musím ešče s michalem doladit dateily co dokoupit )uložení pružin, prachovky, dorazy) a pudou na auto.... už sa těším.... ty KW sou definitivně po smrti, neska to zas bylo - při každých ostrých brzdách do zatáčky sa to vlní jak užovka....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 11721
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik N52 & brambor 3er N53

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvekod d1.8t » úte 10 lis 07:01

Už si nastudoval štelování? Předek by měl být šroubem z pod haubny, ale zadek bývá při demontáži tlumiče, musí se zmačknout na doraz a pootáčet. Uměl jsem to i na autě, že jsem si ho vyvěsil z ramene jen na horní uložení. Pokud si dobře vzpomínám základní nastavení jsem měl na 1/3 od max. tvrdýho a moc už jsem to neladil. Ale může to být samozřejmě dle každýho auta a uživatele odlišný.
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
 
Příspěvky: 1436
Registrován: čtv 17 úno 10:38

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků