Podotazka - keby boli obe auta kupene za nejakych 15 litrov, myslite ze by bol nejaky rozdiel pri predajnej cene? Ja si myslim ze by to bolo dost vyrazne v prospech tdi, pochybujem ze by sa tsi vobec toho predaja dozil
1.2 tsi vs 1.6tdi servisne naklady
1.2 tsi vs 1.6tdi servisne naklady
Zdravim, vedeli by ste niekto porovnat servisne naklady medzi tymito dvoma motormi (oba 77kw)? Tsi by bol v leone st, tdi v rapide, rocny najazd 30kkm, kupene nove a predane asi po 7-8 rokoch. Samozrejme som nasiel na nete dost veci o tych dvoch ale par rokov starych cize sa tykali este 1. gen tsi. Predpokladam ze v leone uz je nova generacia? Boli by servisovane v oficialnom servise kym je zaruka, cize pokial viem u koncernu rok, potom v neoficialnom.
Podotazka - keby boli obe auta kupene za nejakych 15 litrov, myslite ze by bol nejaky rozdiel pri predajnej cene? Ja si myslim ze by to bolo dost vyrazne v prospech tdi, pochybujem ze by sa tsi vobec toho predaja dozil
Podotazka - keby boli obe auta kupene za nejakych 15 litrov, myslite ze by bol nejaky rozdiel pri predajnej cene? Ja si myslim ze by to bolo dost vyrazne v prospech tdi, pochybujem ze by sa tsi vobec toho predaja dozil
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28866
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.2 tsi vs 1.6tdi servisne naklady
Pokud je to TSI s řetězem, tedy 1. generace, tak utíkej pryč! To je důležitá informace, protože ten motor vydrží pouze 40t km a pak nastanou velké problémy, které nezřídka končí výměnou motoru...a pak opět čekáš, až najedeš 40t km a celá story se takto vesele opakuje.
Kromě tady toho problému je to jinak spolehlivý motor
Kromě tady toho problému je to jinak spolehlivý motor
270kW
195kW
107kW
195kW
107kW
Re: 1.2 tsi vs 1.6tdi servisne naklady
ved prave preto som sa aj pytal ci tam je 2. gen. Ak je tam 1. tak je vec jasna bez debaty. Navyse ma nezaujimaju len naklady na poruchy, ale aj naklady keby oba motory sli jak hodinky 200kkm. Boli by porovnatelne/rovnake?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28866
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.2 tsi vs 1.6tdi servisne naklady
Servis na diesel bývá obecně dražší.
Kdybych se měl rozhodovat já, tak beru 1.2TSI - už jenom proto, že ta kultivovanost chodu je úplně jiná dimenze. Zvuk 1.6TDI je pro mne nepřijatelný. Navíc to je 5MT, kdežto u 1.2TSI je možno mít 6MT.
Kdybych se měl rozhodovat já, tak beru 1.2TSI - už jenom proto, že ta kultivovanost chodu je úplně jiná dimenze. Zvuk 1.6TDI je pro mne nepřijatelný. Navíc to je 5MT, kdežto u 1.2TSI je možno mít 6MT.
270kW
195kW
107kW
195kW
107kW
Re: 1.2 tsi vs 1.6tdi servisne naklady
clovek ktoreho som chcel presvedcit uz teraz vlastni 1.6tdi a podla neho si ten motor pekne klepka, takze serem na to, je to beznadejne

Re: 1.2 tsi vs 1.6tdi servisne naklady
Tak ona je "puvodni 1. generace s retezem", kterou bylo treba snad 3× revidovat a z ni vychazejici "upravena 1. generace", kterou ma Rapid v podobe osmiventiloveho agregatu EA111.
Ale to je nepodstatne, Leon je jiz vybaven 16ventilovym EA211 , tzn. rozvod remenem. Rapid EA211 dostane casem taky, nejpozdeji na podzim 2015 kdy nastoupi EURO6.
Ale to je nepodstatne, Leon je jiz vybaven 16ventilovym EA211 , tzn. rozvod remenem. Rapid EA211 dostane casem taky, nejpozdeji na podzim 2015 kdy nastoupi EURO6.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/