Samosvor by jednak narušil perfektní vyvážení 50:50, zadruhé by pak při této porci výkonu musel být příliš „utažený“, což by vedlo k nedotáčivosti. Elektronika si se vším poradí mnohem lépe, aniž by řidič zaznamenal sebemenší zaškobrtnutí.
a možná ještě nepříliš vysoké výkony a lepivé pneumatiky ho tolik nevyžadují...
Je to z testu Jaguara F-type, u Lotusu muzou mit jine duvody, ale myslim, ze bylo mysleno hmotnostni vyvazeni.(je tezsi?)
Nemam zadnou zkusenost, ale kdyz se samosfor sepne, muze dojit k nejakemu skubnuti apod? Nebo se zapojuje "plynule"... Mozna jde i o tu cistotu jizdy nebo proste neni potreba
Tak hmotnost se mi zdá jako blbost, to už spíš to trochu zákeřnější chování, ale s lamelovým by to na rwd mohlo fungovat rozumě (podle info po netu - sám jsem rwd se špérou neřídil).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
LSD se zamyka zcela plynu, bez škubnutí. Dneska se cpe na málo co (seriove), ale nahrazuje to elektronika.
To same je případ i 4C tam je to řešené stejně
Zákeřnější ?????? To je přesně naopak, zvyšuje to ovladatelnost...
Jinak k původní otázce, je to jen můj názor, ale pokud mám podvozek s dokonalou trakcí a jezdím čistou stopu - což si myslím, že je ve filozofii Lotusu, samosvor mi pomůže minimálně....