od jarka » stř 11 říj 13:12
Jo byly to ty WR G2 a na mokru, mokrých srágorách a suchým asfaltu byly fajn, ale jak člověk najel na sníh (posypaný, uježděný, čerstvý), tak to byl propadák. Kdybych hned proti tomu neměl srovnání s nějakýma noname gumama na kterých jsem koupil Ignáce (první sezóna) a druhou sezónu s těma Savama S3, tak bych neřekl ani popel, ale takhle byly ty nokiany na sněhu prostě prokazatelně strašný (a to si myslím, že na sněhu docela najezdím a rád si i s autem zkusím nějakou tu cipovinu). A v pátým roce, když jim zbývalo víc jak 6mm vzorku (díky těm jejich šikovným indikátorům se to dobře měří), tak byly na sněhu vysloveně vo držku a musel jsem je kvůli manželce vyměnit (a každý léto trávili v tmavým sklepě, takže degradace pomocí uv naprosto minimální).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
