ATE brzdy nebo "radši" jiné...

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...

Příspěvek od Zajda »

Ono taky co funguje na lehkém autě nemusí fungovat na o čtvrtinu těžším.
《》
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...

Příspěvek od francis »

jarka píše:Hm, no uvidíš. Mě pískají konzistentně pořád i po zajetí :) .
Textary kotouce+desky nove komplet piskaji pri dobrzdovani na semafor treba nebo pri couvani z parkoviste/garaze a zabrzdeni. Za vlhka je klid. Nejaka rada, jak to odstranit? Ne, ze by si hvizdly lehce, je to spis hlubsi hlasity jekot. Prepaleny nejsou na 100 %, sednout uz si mely davno. Servisak to nechce rozdelat, ze s tim nic nezmuze, pry jsem mel koupit ate... - ma nekdo lepsi radu? Asi jedine sundat, strhnout lehce a dat desky zpet?
Mirek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...

Příspěvek od pavproch »

Já po mnoha trpkých zkušenostech (a drahých, jak jinak) dospěl k zásadnímu přesvědčení, že COKOLI JINÉHO než FRESH OEM díly z autorizáku (jak kotouče, tak desky, s hologramovou přelepkou na krabici) stojí za guvno.... a je jedno, co to je za značku, třeba i stejný výrobce jako OEM, ale kvalita je úplně někde jinde (hůř)

Vyjímkou (z donucení, bo OEM neexistují) jsou slotted/dimpled ZADNÍ kotouče pro m4Zlika i 3er....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2540
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...

Příspěvek od Vrooom »

Textary mam vzadu a vsecko ok. Jsem je chtel i dopredu (textar je doccela oblibeny u porsche podle for), ale nebyly v obchode. Zkousel jsi treba nekolikrat prudce zabrzdit?
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...

Příspěvek od oxik »

Taky mi ATE desky pískají na OEM BMW kotoučích, zajížděl jsem to podle toho PDFka co dával jarka, už je tam mám přes rok a pískaj pořád, plus teda extrémně špiní kola
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...

Příspěvek od francis »

Vrooom píše:Textary mam vzadu a vsecko ok. Jsem je chtel i dopredu (textar je doccela oblibeny u porsche podle for), ale nebyly v obchode. Zkousel jsi treba nekolikrat prudce zabrzdit?
Zkousel jsem vsechno mozne. Zalezi jak moc prudce, nechci je zase nejak spalit. Btw dodaval jsem textary mnoha lidem (komplet desky+kotouce predek i zadek) a nikomu ani nepipnou. Dam je na nase a strasny randal, to je pech. Hlavne na tu zpatecku je to opruz, kdyz parkujes v noci nebo nekde mezi lidma, je to k vzteku
Mirek
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...

Příspěvek od Snowman000 »

Komplet textary som mal aj na svojom byvalom BMW. Nikdy ani nepipli teda a nebyt sprajcnuteho piestiku a nasledneho upecenia platnicky na kotuc tak s nimi ani problem nebol, iked nepatrili medzi najostrejsie brzdy.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...

Příspěvek od jarka »

Mě zatím na Ignácovi ATE ani nepískly. Každopádně jsem je poctivě zajel a po zajetí nechal pořádně vychladnout, aby se teplé nedotkly kotouče (jak je psaný v tom manuálu). Když jsem je instaloval, tak jsem dal mezi desky a třmen, a desku a pístek nějakou pastu, která mi zbyla od Hawků. Ale myslím, že pískání bude záležitost směsi. Kdybych si chtěl být jó jistý, tak bych ještě pořešil vymezovací plíšky (i když na ignácovi jsem je vyhodil a staré desky byly sjeté rovnoměrně a taky nepískaly - byly to feroda premier).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...

Příspěvek od DoubleSix »

pavproch píše:Já po mnoha trpkých zkušenostech (a drahých, jak jinak) dospěl k zásadnímu přesvědčení, že COKOLI JINÉHO než FRESH OEM díly z autorizáku (jak kotouče, tak desky, s hologramovou přelepkou na krabici) stojí za guvno.... a je jedno, co to je za značku, třeba i stejný výrobce jako OEM, ale kvalita je úplně někde jinde (hůř).
Naprostý souhlas.

Jinak ty drážky a díry v kotoučích jsou více placebo než funkční.
Jo, pomáhá to odvádět opotřebený materiál destiček a kotoučů, ale jinak...jooo, vypadá to hezky :)
Uživatelský avatar
drgi
Autoškolák
Příspěvky: 51
Registrován: pát 18 úno 01:03

Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...

Příspěvek od drgi »

drazky a diery maju zmysel iba pri fakt pravidelnej ostrej jazde, okruhy, kopce. na bezne jazdenie, obcasne blbnutie (aj na okruhu) v pohode stacia aj hladke kotuce a lepsie brzdove platne (= vyssia tepelna odolnost, treci koeficient...)

plus pravidelna vymena brzdovej kvapaliny (1-2-3 roky podla typu kvapaliny)
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive Roadster, 2001 (NBFL), 1.8, 98 000 km.
'Zero' : Toyota Corolla AE92, 1991, 1.6 4AF hatchback bez plutvicky, 190 000km.
Odpovědět