Genevo ONE - Zkušenosti

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27044
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od řidičBOB »

Detektor byl vždy narvaný na maximum možného v prostoru pro telepas, kde není pokovení:
Tady je Sup3:


a tady Kodiaq:

K tomuto videu je nutno dodat, že detekce je proti směru jízdy + radarová hlava je v tomto tunelu polarizovaná pro horizontální umístění. Ale radary v autech mají pootočenou polarizaci - proto je detektory lépe detekují v poloze vertikální.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
1kubik
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: stř 28 lis 10:39

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od 1kubik »

Takže se dá říct, že Genevo One S je s pokoveným sklem u koncernu nepoužitelné... ~x(
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27044
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od řidičBOB »

Ano. Funguje jenom GPS.
Zrovna jsem si vzal Kodiaq Scout a hodil tam Genevo M. Tak, když něco potkám, dám info.
Přílohy
93347635-D4EF-473A-A5D5-4EB168AB49A5.jpeg
No pain, no gain.
Vespa time \m/
1kubik
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: stř 28 lis 10:39

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od 1kubik »

OK. Díky :)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27044
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od řidičBOB »

Potkal jsem Supa. Kupodivu detekce obstojná. Je ale nutno podotknout, že to bylo na příjezdu v obci a detekce tudíž přímo vyzařovaného “paprsku”. Chleba se láme na odjezdech, kdy detektor chytá jenom odrazy.
Video později.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
delphin
Pan Řidič
Příspěvky: 218
Registrován: pon 04 črc 23:01

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od delphin »

Bobe, jestli můžu, tak podle fotky je antiradar proti pokovené části okna. Ten výřez je malý, jen myslím necelá horní polovina té tečkované části. Ve výřezu máš jen držák, Genevo je už pod výřezem. Dokázal bys umístit AR tak, aby byl přímo pod střechou?
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27044
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od řidičBOB »

Pod stropnici ten držák bez přísavek dát nejde. Je tam nějaký kovový výlisek. Rozebírat jsem to úplně nerozebíral, ale třeba u Golfu tam jsou nějaké kraviny, takže by to tam nešlo, ani kdyby se trochu upravila stropnice. Tzn. standardní metodou to nelze.
Jedině vymyslet jiné uchycení....
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 884
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od 970ka »

řidičBOB píše:Ano. Funguje jenom GPS.
Zrovna jsem si vzal Kodiaq Scout a hodil tam Genevo M. Tak, když něco potkám, dám info.
Dáváš na ležato ?
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL Cabrio,MB Sprinter,Honda opice, atd ...
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 788
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od Spectral »

Genevo One nemám, tak se možná zeptám blbě, ale vzhůru nohama to dát nejde? Že by držák směřoval směrem dolů ke spodku čelního skla? Ano, displej by byl naopak, ale to člověk snad přežije...
:ar!
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27044
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od řidičBOB »

Spectral: nejde.
Teď jsem na to koukal a ani bez držáku nelze umístit detektor tak, aby byl ve výřezu, protože tomu vadí stropnice, která je v tomto místě vcelku vysoká. Asi by to detekci nepatrně pomohlo, ale vymyslet uchycení tak, aby se na viditelné části nepoškodila, bude asi komplikované.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět