Stránka 84 z 87

Re: Pneu koutek

PříspěvekNapsal: sob 23 led 09:51
od ExFun
Conti a měkký? Žiju v domnění a pamatuju naopak tvrdší. Měkký měly Pirelli.
Vždycky jde o konkrétní model, ale já už jako první volbu šahám po Good Year. Real-life dlouhodobě se mi jejich víc modelů osvědčilo nejvíc. Dost pneu nadchne jako nové, ale jak se ojedou, je to s nimi boj. Nebo se chovají skvěle, až na 1 vlastnost/povrch. Třeba nové zimní Nokian D3 byly úplně supr, ale po pak tisících se vlastnosti zhoršily a začaly hlučet. Od nova si pak nerozuměly s jedním povrchem na D1
Taky mi přijde, že GY jsou dost pocitově konzistentní nejen dlouhodobě, ale i napříč portfoliem a všemi parametry. Takový pracanti o kterých člověk po celou dobu životnosti ani neví.

Re: Pneu koutek

PříspěvekNapsal: sob 23 led 11:03
od honziss
Soucasny letni i zimni contiky maj bocnice spis mekky. Zrasil jsem takhle sadu ts860, kdyz jsem je pred cestou pres nemecko neprifouknul a sjel stredy za 500km asi o 3 mm. Na letnich sportcontactech 6 se to zas projevuje horsi citelnosti. Na druhou stranu, mekci bocnice = obecne lepsi grip na vode.

Ja ted ladil zimaky na supre, puvodni setup 255/40/18 dokola byl vy vyssich rychlostech na dalnicich nestabilni, protoze vzadu byla gumy vic natazena na rafku (+1") a tim padem nizsi. Vpredu byly bocnice ukazkove kolmo. Tak jsem na predky dal 235, 255 posetrim dozadu (kde jsem po pulce zimy na pulce dezenu) a razem je to o parnik lepsi B-)

Obcas mi prijde, ze vyrobce predepise kombinaci rozmeru, aniz by na tom vubec nekdo jel nebo to videl [-(

Re: Pneu koutek

PříspěvekNapsal: sob 23 led 22:17
od jarka
Většina Contíků patří aspoň posledních cca 10 let mezi lehčí gumy v daným rozměru, takže nejde moc čekat nějak tuhou bočnici.

Re: Pneu koutek

PříspěvekNapsal: ned 24 led 09:45
od jerry
Několik posledních nákupů zimních i letních skončilo po průzkumu trhu nakonec vždy u GY. A spokojenost.

Re: Pneu koutek

PříspěvekNapsal: ned 24 led 11:59
od ExFun
jarka píše:Většina Contíků patří aspoň posledních cca 10 let mezi lehčí gumy v daným rozměru, takže nejde moc čekat nějak tuhou bočnici.

OK, já měl poslední Contíky CSC2. Takže od té doby zřejmě změnili pojetí. Moje chyba.

Re: Pneu koutek

PříspěvekNapsal: ned 24 led 14:42
od Volfik
Máte někdo přímé srovnání mezi Continental SportContact 6 a Michellin Pilot Sport 4S? Mám na autě ty Michellinky na léto a jsou po všem stránkách skvělé, ty Contíky jsem zatím nejezdil, ale podle testů mají být podobné, na vodě snad i lepší, ale trošku se obávám že ten precizní handling Michellingů na suchu nenabídnou.

V březnu budu muset něco objednat, současné jsou sjeté. Opět Michellin? :)

Re: Pneu koutek

PříspěvekNapsal: ned 24 led 15:31
od pavproch
Nevím jak PS4S, ale PS4(bez S) jsou asi nejlepší gumy na hlubokou vodu, co sem kdy na autě měl. Právě proto na jaře budu sundávat (sotva zajeté) PSS (už někoklikrát mě na hlubové vodě překvapily, což je u daily car dost problém, na suchu jsou ale 1++) a dám tam právě ty PS4.

Re: Pneu koutek

PříspěvekNapsal: ned 24 led 18:30
od Volfik
No je to test od testu https://www.testpneumatik.eu/continental-sportcontact-6 ... já jsem s těmi 4S ve 20" velmi spokojený, asi nebudu experimentovat, a vezmu je zase :)

A jinak ten zimní Bridgestone vyhrává co může: https://www.testpneumatik.eu/bridgestone-blizzak-lm-005 - většinu zimy je u nás sucho, já je měnil z TS860, a jsou jasně lepší, ale nejenom na tom suchu, ale i sněhu. Doporučuji :)

Re: Pneu koutek

PříspěvekNapsal: ned 24 led 20:26
od honziss
Ja dal zimni Pilot Alpine 5. Na snehu zadna hitparada, ale sucho a mokro i pri vyssich rychlostech davaj hodne dobre.

Re: Pneu koutek

PříspěvekNapsal: sob 30 led 13:46
od Stoupa
[quote="honziss"]
Na druhou stranu, mekci bocnice = obecne lepsi grip na vode.

Pardon, ale toto bylo objeveno kým? Grip na vodě = hloubka a tvar dezénu pro odvod ze styčné plochy, běhounová směs obsahující vhodné přísady pro adhezi na mokru (paradoxně nejvyšší adhezi má butylkaučuk, ale ten je do běhounu nevhodný).

"Měkčí" bočnice ovlivňují valivý odpor, jízdní komfort a handling. Totéž ovlivníme čarováním s tlakem v pneumatikách. Moderní konstrukce kordů umožňují použít nižší tlak při zachování pevnosti a nosnosti - zjednodušeně řečeno.