Stránka 68 z 96

Re: Pneu koutek

Napsal: stř 08 kvě 19:22
od Spectral
martin.sliwka píše:Ok, omlouvám se ^:)^. Udělal jsem si domácí úkol a ukázalo se, že Michelin pravděpodobně vyrábí dvě řady pneumatik, které jsou relevantní k této diskuzi a jejichž označení se v čase vyvíjelo dost nepřehledně:

Michelin Pilot Sport
Michelin Pilot Sport PS2
Michelin Pilot Super Sport
Michelin Pilot Sport 4 S

Michelin Pilot Exalto
Michelin Pilot Exalto PE2
Michelin Pilot Sport 3 PS3
Michelin Pilot Sport 4
:-bd Je to tak.

Re: Pneu koutek

Napsal: stř 08 kvě 19:23
od SamotZdeny
Ahoj.
Tak mám smolíka.
PS 4 se v 15 nevyrábí,a PS 2 není.
Tak asi ta PS 3...

Re: Pneu koutek

Napsal: stř 08 kvě 19:41
od Spectral
V tématu o Porsche jsem v lednu slíbil porovnání mezi Yokohama Advan Neova AD08R (ojezdil jsem 3 sady) a Michelin Pilot Sport Cup 2 (letos poprvé). Oboje tyto semislicky mám jen na přední nápravě, vzadu jsou Michelin Pilot Super Sport (s AD08R to byla dobrá kombinace na akurátní potlačení nedotáčivosti).

Zatím tedy jen první dojmy, mám za sebou dvoje víkendové poježdění po okreskách a jednu návštěvu autodromu v Mostě. Někdo tady na fóru psal, že ty gumy jsou srovnatelné. Já spíše čekal, že Cup 2 budou (přinejmenším na suchu) přece jen lepší. Realita však podstatně předčila mé očekávání: Cup 2 jsou na suchu výrazně lepší a je to rozdíl jak prase. Na okreskách auto naprosto nezná nedotáčivost (i když člověk schválně jede jako kopyto), zatáčky se dají letět tak o 15 % vyšší rychlostí a ulítává zásadně jen zadek. Je to děsně rychlé a současně velmi zábavné. V Mostě jsem zlepšil čas o 2 sekundy na kolo a posunul brzdný bod na cílovce o 30 metrů *). Nicméně ten disbalanc mezi trakcí předku a zadku už je na okruhu otravný, navíc SuperSporty tohle tempo naprosto nezvládají, po dvou kolech se přehřejí a pak začnou zákeřně bez varování ulítávat, trakce jde úplně do řiti.

Na mokru jsem s Cup 2 ještě nejel. Životnost zatím neumím posoudit, ale ten Most je na nich docela poznat. Každopádně se SuperSporty končím, v setupu s Cup 2 vpředu je to už nepoužitelné (leda jako fun car na powerslidy), zkusím Federaly.

*) Porovnání v Mostě není úplně fér, nové Cupy versus dost ojeté Yokohamy. Nicméně Yoka si dobře pamatuji jako nové na okreskách a to, co umí Cupy, to teda Yokohamy rozhodně neuměly nikdy.

Re: Pneu koutek

Napsal: stř 08 kvě 19:53
od Spectral
SamotZdeny: Ve tvém rozměru bych raději volil Hankook Ventus V12 evo2 (K120) https://www.hankooktire.com/uk/passenge ... -k120.html. Čekej ale menší nájezd než na PS3.

Re: Pneu koutek

Napsal: stř 08 kvě 20:14
od mmira
Spectral: je to zajímavé, ale v podstatě s křížkem po fubuse. Yokohamy v EU skončily, jsou příliš hlučné. Takže teď už opravdu jen Cup2, popř novy Cup2R

Re: Pneu koutek

Napsal: stř 08 kvě 20:35
od mattonecz
SamotZdeny píše:Ahoj.
Tak mám smolíka.
PS 4 se v 15 nevyrábí,a PS 2 není.
Tak asi ta PS 3...
Na jettu stačí primacy 4 ne? :-D

Re: Pneu koutek

Napsal: čtv 09 kvě 08:12
od Snowman000
SamotZdeny píše:Ahoj.
Tak mám smolíka.
PS 4 se v 15 nevyrábí,a PS 2 není.
Tak asi ta PS 3...
V tom pripade neni moc moznosti. V tom rozmere nik nevyraba nieco poriadnejsie.
Pripadne tie Hankook nie je zla volba, mam ich na XV-cku a je to prijemna guma. PS3 ale bude tichsia a vydrzi dlhsie.

Mattone: Urcite by stacila, ale v 195/50 R15 ich nerobia...

Re: Pneu koutek

Napsal: čtv 09 kvě 10:59
od mattonecz
tak koupit nejaky lidsky kola nejprve :D

Re: Pneu koutek

Napsal: čtv 09 kvě 12:57
od 911T
Spectral píše:V tématu o Porsche jsem v lednu slíbil porovnání mezi Yokohama Advan Neova AD08R (ojezdil jsem 3 sady) a Michelin Pilot Sport Cup 2 (letos poprvé). Oboje tyto semislicky mám jen na přední nápravě, vzadu jsou Michelin Pilot Super Sport (s AD08R to byla dobrá kombinace na akurátní potlačení nedotáčivosti).

Zatím tedy jen první dojmy, mám za sebou dvoje víkendové poježdění po okreskách a jednu návštěvu autodromu v Mostě. Někdo tady na fóru psal, že ty gumy jsou srovnatelné. Já spíše čekal, že Cup 2 budou (přinejmenším na suchu) přece jen lepší. Realita však podstatně předčila mé očekávání: Cup 2 jsou na suchu výrazně lepší a je to rozdíl jak prase. Na okreskách auto naprosto nezná nedotáčivost (i když člověk schválně jede jako kopyto), zatáčky se dají letět tak o 15 % vyšší rychlostí a ulítává zásadně jen zadek. Je to děsně rychlé a současně velmi zábavné. V Mostě jsem zlepšil čas o 2 sekundy na kolo a posunul brzdný bod na cílovce o 30 metrů *). Nicméně ten disbalanc mezi trakcí předku a zadku už je na okruhu otravný, navíc SuperSporty tohle tempo naprosto nezvládají, po dvou kolech se přehřejí a pak začnou zákeřně bez varování ulítávat, trakce jde úplně do řiti.

Na mokru jsem s Cup 2 ještě nejel. Životnost zatím neumím posoudit, ale ten Most je na nich docela poznat. Každopádně se SuperSporty končím, v setupu s Cup 2 vpředu je to už nepoužitelné (leda jako fun car na powerslidy), zkusím Federaly.

*) Porovnání v Mostě není úplně fér, nové Cupy versus dost ojeté Yokohamy. Nicméně Yoka si dobře pamatuji jako nové na okreskách a to, co umí Cupy, to teda Yokohamy rozhodně neuměly nikdy.
Tiez idem teraz davat cup2 dopredu a federal ma teraz novy dezen 595RS-PRO tak vyskusam dozadu. Stoja polovicu tych michelinov a je tam trw200 a aj na dotyk su velmi mekucke tak uvidime. S trakciou pri semislikoch som nikdy problem nemal, pre mna su najdolezitejsie tuhe bocnice. Neznasam ked mi auto v zatacke plava (to bol pripad napr. supersportov).

Re: Pneu koutek

Napsal: čtv 09 kvě 14:21
od M.Z.
Jsem zvědav na dojmy z těch Federalů, protože s řadou RR jsem spokojený nebyl.