Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změření

Když se chcete ponořit do nitra...
Zamčeno
bohous
Adept autoškoly
Příspěvky: 11
Registrován: pon 14 bře 21:58

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od bohous »

IMHO aktivní režim je pro obsluhu nesrovnatelně snazší. Ve chvíli kdy se dostanu nepředpisovou rychlostí víc jak 20 metrů před ně, už záleží jen na nich co bude tolerováno. Což u starých nebylo tak jednoduché, stačilo začít brzdit, či jinak dát najevo že vím co se děje a Passat se vracel na číhanou ve 120kmh. Takže holt brzdit vedle každého dvojvejfukového metalického zatmaveného passatu jedoucího nezvykle pomalu, koukat kdo ho vede a pak případně před dosahem rameru dobrzdit na legální rychlost a tou poodjet na +60 metrů od Rameru. Prostě vopruz :-)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27045
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

Minimálně o jednom víš ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27045
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

bohous píše:IMHO aktivní režim je pro obsluhu nesrovnatelně snazší. Ve chvíli kdy se dostanu nepředpisovou rychlostí víc jak 20 metrů před ně, už záleží jen na nich co bude tolerováno. Což u starých nebylo tak jednoduché, stačilo začít brzdit, či jinak dát najevo že vím co se děje a Passat se vracel na číhanou ve 120kmh. Takže holt brzdit vedle každého dvojvejfukového metalického zatmaveného passatu jedoucího nezvykle pomalu, koukat kdo ho vede a pak případně před dosahem rameru dobrzdit na legální rychlost a tou poodjet na +60 metrů od Rameru. Prostě vopruz :-)
Ano, to je. Ale i příslušníci jsou dnes zdatní v oblasti internetu a vím, že chodí na tohle nebo i na jiná odborná fóra, kde se problematika měření a AR probírá. Takže někteří z nich dobře vědí, že každý aktivní radar je identifikovatelný. Některý snáz a některý hůř...
Blbý to bude v noci, kdy se mohou zašít mezi kamiony a při průjezdu/průletu je člověk pozná akorát podle dvojice velmi kvalitních blesků ;)) Tam je to bez AR prakticky bez šance - nebo 130kmh.
Věz, že radar měří před vozidlem ve vzdálenosti 2,5m x boční odstup od měřeného objektu...takže běžně do 10m před Passatem.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
bohous
Adept autoškoly
Příspěvky: 11
Registrován: pon 14 bře 21:58

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od bohous »

řidičBOB píše:
bohous píše:IMHO aktivní režim je pro obsluhu nesrovnatelně snazší. Ve chvíli kdy se dostanu nepředpisovou rychlostí víc jak 20 metrů před ně, už záleží jen na nich co bude tolerováno. Což u starých nebylo tak jednoduché, stačilo začít brzdit, či jinak dát najevo že vím co se děje a Passat se vracel na číhanou ve 120kmh. Takže holt brzdit vedle každého dvojvejfukového metalického zatmaveného passatu jedoucího nezvykle pomalu, koukat kdo ho vede a pak případně před dosahem rameru dobrzdit na legální rychlost a tou poodjet na +60 metrů od Rameru. Prostě vopruz :-)
Ano, to je. Ale i příslušníci jsou dnes zdatní v oblasti internetu a vím, že chodí na tohle nebo i na jiná odborná fóra, kde se problematika měření a AR probírá. Takže někteří z nich dobře vědí, že každý aktivní radar je identifikovatelný. Některý snáz a některý hůř...
Blbý to bude v noci, kdy se mohou zašít mezi kamiony a při průjezdu/průletu je člověk pozná akorát podle dvojice velmi kvalitních blesků ;)) Tam je to bez AR prakticky bez šance - nebo 130kmh.
Věz, že radar měří před vozidlem ve vzdálenosti 2,5m x boční odstup od měřeného objektu...takže běžně do 10m před Passatem.
Ramer10 se chlubí na webu rozsahem 20-60 metrů ?! Ale proč si kazit směnu čekáním na auto s antiradarem ? Moje základní poučka je že většinu času inkasují a menšinu jedou, takže šance se potkat s nenakrmeným je minimální. jezdím dost, tak 5x jsem je potkal na lovu a vždy předjel a odjel. 1x jsem byl zaměřen ze stojícího (z nuly zrychujícího), poté jsem jim trochu ujel neměřeně (nestihly zrychlovat) a odchycen za prvotní nízkou rychlost (když jestřáb přilétal, už jsem brzdil). Bejt to s novým, tak mám starost.
bohous
Adept autoškoly
Příspěvky: 11
Registrován: pon 14 bře 21:58

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od bohous »

pro noční přesuny je stále nejvhodnější oblíbená polská metoda "jazda na supa" :D
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od x2005 »

Dvojitá ochrana, to je základ: Protector950 & ALG9RX2 vs Unicam RedLight
budik
Pan Řidič
Příspěvky: 246
Registrován: úte 06 zář 07:45

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od budik »

Tušíte někdo jestli "reflexní a vyhřívané čelní sklo" od fordu odstíní přenosné detektory? Jde o to, jestli ta "reflexní" vlastnost je dosažena pokovením, nebo jinak. Někde jsem slyšel, že vyhřívání a pokovení údajně nejdou dohromady.
Uživatelský avatar
mafel
Pan Řidič
Příspěvky: 296
Registrován: pon 16 kvě 16:05

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od mafel »

pokovené sklo odstíní, vyhřívané sklo by ford jsou mimidrátky ve skle a ty nevadí
budik
Pan Řidič
Příspěvky: 246
Registrován: úte 06 zář 07:45

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od budik »

No právě mi jde o to, jestli to "reflexní a vyhřívané čelní sklo" (v Německu mu říkají "solar reflect") je pokovené. Na pohled hází takový ten nafialovělý odraz. Ale GPS signál do přenosné navigace prý přes něj prochází - u pokovených to také bývá problém.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27045
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

reflexní a vyhřívané nelze kombinovat u VW. U Fordu nevím... Jestli je to sklo skutečně "reflexní" poznáš bezpečně přes polarizační brýle. Ale zkušené oko to odhalí i bez nich. Další možnost je u štítku - bývá tam označení IR.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Zamčeno