Zdravím,
potrebujem sa poradiť. Nedávno som bol v servise so svojim Ford Mondeo (1,5 EcoBoost, 2015).
Identifikovali mi chybu citujem: "Vydřená vačka od palivového čerpadla".
Vraj táto "vačka" sa nedá samostatne objednať a je potrebné vymeniť celý motor.
Viete si predstaviť tú cenu.
Keďže o motoroch viem nič, nevedel by mi niekto v ľudskej reči vysvetliť o akú súčiastku ide, a či je naozaj jediná možnosť vymeniť celý motor?
Prípadne akékoľvek iné bližšie info k téme pomôže.
Ďakujem,
Vačka palivového čerpadla
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 900
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vačka palivového čerpadla
Nahradil bych ho elektrickým,i když se mi nějak nezdá,že by 2015 měla ještě mechanické čerpadlo. Doporučuji konzultovat s nějakým dobrým mechanikem,poradí co s tím.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2955
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Vačka palivového čerpadla
Ona samotná výměna vačky může být problém, protože tuším nějaký motory od VW ji maj nedemontovatelnou - je tam vsazená při výrobě. Klidně to může být ten stejný případ.
Nj, olej se asi neměnil každých 10tkm, co?
No a i kdyby ne... Zadarmo to nikdo dělat nebude a asi k tomu budou další vícepráce (těsnění, rozvody atd...) Kolik to má najeto? Já jen, jestli by to bylo rentabilní a zjednodušeně řečeno, aby jsi za měsíc neřešil, že nemáš tlak na válci nebo vylítanou kliku...
Nj, olej se asi neměnil každých 10tkm, co?

No a i kdyby ne... Zadarmo to nikdo dělat nebude a asi k tomu budou další vícepráce (těsnění, rozvody atd...) Kolik to má najeto? Já jen, jestli by to bylo rentabilní a zjednodušeně řečeno, aby jsi za měsíc neřešil, že nemáš tlak na válci nebo vylítanou kliku...
Chápeš to?
Re: Vačka palivového čerpadla
Ja to chapu tak, ze jde o vysokotlake cerpadlo na hlave a to pohani vacka. Ne podavaci v nadrzi. Je tam takovy plechovy pistek, ktery stoji asi 500 od INA a je dobry to obcas vymenit. Kdyz se prodre, tak se dojebe vacka a je po srande. To bude asi tenhle pripad. Vacky se samostatne neprodavaji a nova oe hlava bude tak kilo no... Asi jedine najit nekoho, kdo bude schopny sehnat starsi hlavu a pritom rovnou udelat repas toho cerpadla, at se to nestane znova...
-
- Dítě v autě
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv 20 bře 04:30
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vačka palivového čerpadla
Ne nutně. Výměna celého motoru zní extrémně a může to být obchod, který tlačí na nejdražší opravu. U mnoha motorů je vačka pohánějící palivové čerpadlo součástí vačkového hřídele motoru. Pokud je poškození omezeno na vačkový hřídel, můžete místo celého motoru vyměnit jen ten. U 1.5 EcoBoost to stále vyžaduje značné úsilí, ale je to levnější než nový motor.LP91 píše: ↑úte 04 čer 15:03 Zdravím,
potrebujem sa poradiť. Nedávno som bol v servise so svojim Ford Mondeo (1,5 EcoBoost, 2015).
Identifikovali mi chybu citujem: "Vydřená vačka od palivového čerpadla".
Vraj táto "vačka" sa nedá samostatne objednať a je potrebné vymeniť celý motor.
Viete si predstaviť tú cenu.
Keďže o motoroch viem nič, nevedel by mi niekto v ľudskej reči vysvetliť o akú súčiastku ide, a či je naozaj jediná možnosť vymeniť celý motor?
Prípadne akékoľvek iné bližšie info k téme pomôže.
Ďakujem,
Re: Vačka palivového čerpadla
Nevíte, jestli má Ford nebo nějaká větší dílna nějaký konkrétní technický návod k tomuto pouzdru na opotřebení vačka? Protože si myslím, že pokud se jedná o běžnou chybu u řady EcoBoost, může existovat technická dokumentace nebo související stažení. Viděli jste někdy podobný případ?danielcraig píše: ↑čtv 20 bře 04:36 Ne nutně. Výměna celého motoru zní extrémně a může to být obchod, který tlačí na nejdražší opravu. U mnoha motorů je vačka pohánějící palivové čerpadlo součástí vačkového hřídele motoru. Pokud je poškození omezeno na vačkový hřídel, můžete místo celého motoru vyměnit jen ten. U 1.5 EcoBoost to stále vyžaduje značné úsilí, ale je to levnější než nový motor.
-
- Dítě v autě
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř 07 kvě 10:25
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vačka palivového čerpadla
Riešenie, ktoré poskytujete, nemusí byť úplne presné, pretože palivo vo veľkej miere závisí od prevádzky motora.amora321 píše: ↑sob 19 dub 08:05Nevíte, jestli má Ford nebo nějaká větší dílna nějaký konkrétní technický návod k tomuto pouzdru na opotřebení vačka? Protože si myslím, že pokud se jedná o běžnou chybu u řady EcoBoost, může existovat technická dokumentace nebo související stažení. Viděli jste někdy podobný případ?danielcraig píše: ↑čtv 20 bře 04:36 Ne nutně. Výměna celého motoru zní extrémně a může to být obchod, který tlačí na nejdražší opravu. U mnoha motorů je vačka pohánějící palivové čerpadlo součástí vačkového hřídele motoru. Pokud je poškození omezeno na vačkový hřídel, můžete místo celého motoru vyměnit jen ten. U 1.5 EcoBoost to stále vyžaduje značné úsilí, ale je to levnější než nový motor.