Výběr spolehlicé motorizace v dnešní době

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
amater
Autoškolák
Příspěvky: 89
Registrován: úte 03 črc 15:40

Výběr spolehlicé motorizace v dnešní době

Příspěvek od amater »

Ahoj, za celý svý motoristický život jsem vlastnil jen dvě značky, a moc zkušeností napříč různými automobilkami teda nemámám. Proto bych rád touto cestou poprosil zkušenější o radu s výběrem vhodné motorizace (konkrétní auto už nějak asi vyberu sám). Zásadní pro mně je spolehlivost a celkové provozní náklady. Rád bych aby mi auto vydrželo co nejdéle (klidně 10let). Ročně najedu cca 30.000,-. Je mi popravdě jedno jestli to bude hybrid, TSI nebo TDI, jde mi o celkové náklady na nákup a provoz po celou dobu vlastnění auta. Mělo by se jednat o standardní značku, teda ně nijakou prémiovku. Poprosil bych teda o tipy konkrétních motorizací tipu VW/Skoda 2.0 TDI 110kw Evo, nebo PSA 2.0 HDI atd. Předem moc díky za rady.
Ižik
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pon 14 srp 10:26

Re: Výběr spolehlicé motorizace v dnešní době

Příspěvek od Ižik »

No dneska si už moc nevybereš. Ale i tak se něco málo najde určitě Hyundai 1.5 dpi ( dává se asi jenom do i 30) pak nějaké ostatní Hyundaie a kie pokud jezdíš dálky tak ani motorem 1.5 taky neuděláš chybu . Jiná ještě Mazdy jsou dneska dobrý a Suzuki. Pak ještě nějaká Toyota 1.5 dynamic force a ty hybridy jsou taky prý dobrý ale určitě bych se vyhnul těm dodávkám od Toyoty to jsou převlíknutý citroeny a Honda má nějaký hybridy a civica type r. Pak ještě Ford 1.0 ecoboos najel klidně i přes 300 tisíc i když je to není nic moc je to oproti vw luxus. Ty třívýlce jsou sporný někdo je má rád a někdo nenávidí já jsem spíše odpůrce .A s těmito autama ai neuděláš chybu ale určitě bych se vyhnul novým všem vw a celému koncernu jako seat škoda atd. Pak ještě bych se vyhnul Citroen Peugeot Opel Dacia Fiat BMW Mitsubishi subaru Renault. Jenom bych doplnil že to platí na fungl nová auta protože 30 let na zpět to bylo úplně jiné. Pokud chceš aby ti auto vydrželo 10 let a na jedeš 30000 za rok tak za 10 to máš 300000 a to dneska málo který najede protože vw dělá auta na 100000 -150000. Sice jsi chtěl napsat konkrétní motorizace a já ti napsal většinou jenom značky a to protože automobilky dělají do celé své palety skoro stejné motory např 1.2 pure tech Astra a Corsa mokka atd.
Naposledy upravil(a) Ižik dne stř 16 srp 23:09, celkem upraveno 1 x.
honziss
Letec
Příspěvky: 3465
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Výběr spolehlicé motorizace v dnešní době

Příspěvek od honziss »

Toyoti Hybridy jsou nesmrtelny, cokoliv s 1.8, 2.0, 2.5...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
petr_riha
Letec
Příspěvky: 1756
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Výběr spolehlicé motorizace v dnešní době

Příspěvek od petr_riha »

Ižik:
To je hrozny blábol, cos napsal. Radši příště nepis nic.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Ižik
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pon 14 srp 10:26

Re: Výběr spolehlicé motorizace v dnešní době

Příspěvek od Ižik »

petr_riha píše: stř 16 srp 10:19 Ižik:
To je hrozny blábol, cos napsal. Radši příště nepis nic.
No to co jsem napsal jsem myslel v současnosti ale před 40 lety byl např vw Golf tdi super auto a sám bych si ho v té době koupil nebo Peugeot 406 je také podle mě super auto ale já jsem myslel POUZE NA FUNG NOVÁ AUTA.
Ižik
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pon 14 srp 10:26

Re: Výběr spolehlicé motorizace v dnešní době

Příspěvek od Ižik »

honziss píše: stř 16 srp 10:04 Toyoti Hybridy jsou nesmrtelny, cokoliv s 1.8, 2.0, 2.5...
Jo a pokud jak pišeš je ti jedno jestli to bude nafta benzin nebo hybrid tak bý tebou tak naftu v dnešní době zavrhnu z toho důvodu že těm zeleným blbečku se nelíbí a další problém DPF bych taky nechtěl řešit. Za mě dnes jedině hybrid nebo mild hybrid nebo klasický turbo benzin nebo ještě atmosféru a vše má své plusy a mínusy v hybridu máš baterku v turbo benzinu turbo a to se může časem pokazit ale zase to šetří palivo a zvedá výkon a pak je tu klasická atmosféra která spadá víc a nemá takovou sílu ale nehrozí to že se vysere turbo nebo baterka NO JAK JSEM ŘÍKAL TAK KAŽDÉ ŘEŠENÍ MÁ SVÉ PRO A PROTI A JE SE POTŘEBA ROZHODNOUT PODLE TOHO CO PREFERUJETE.
petr_riha
Letec
Příspěvky: 1756
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Výběr spolehlicé motorizace v dnešní době

Příspěvek od petr_riha »

Ty vole, to jsou moudra…

PDF je problém (proč proboha?), tak doporucim hybrida, kde je milion věci navíc, které se můžou zesrat. Jako fakt? Udychanou atmosféru na 30 tisíc km ročně?

Viděl jsi s aktuálním dieselem někde nějaké problémy, co se vjezdu kamkoliv tyče? Nebo jen poslouchas hospodské klepy a siris je dal?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3234
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Výběr spolehlicé motorizace v dnešní době

Příspěvek od mattonecz »

Boze muj to sou kecy. Pochybuju ze s 2.0 tdi muzes udelat vetsi chybu. Pokud to neni novy auto tak to chce od Vaculika atp nacist jaky kod motoru brat ci nebrat
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Odpovědět