Spectral píše: ↑čtv 23 říj 07:03
Částka sice přemrštěná, ale myšlenku chápu. Zvedat auto tak, že udělám promáčkliny do prahů, je pěkná prasárna (bez ohledu na to, že se to děje velmi často i v servisech). Každé auto má nějaké zvedací body, tak se při umístění heveru jednak soustředím na to, abych byl přesně na zvedacím bodu, a jednak použiju vhodné vypodložení mezi heverem a autem, i kdyby to mělo být jen prkno z měkkého dřeva.
Třeba ten ProAce má tak fešácký dva zvedací body, že si vezmu standardní dřevěnej proklad, respektive prostě hranol o správný délce a oba si body se do něj hezky zakousnou, jak tomu natlačím zespoda vidlema
Doby kdy jsem si to na ještěrce byl schopnej hodit i nad hlavu a vypouštět volej už jsou asi pryč, ale pořád si myslim, že neni potřeba se toho moc bát.
Kolegovi povolil 2 roky starej sloupovej zvedák německého výrobce s Q7 nad palicí, naštěstí se zasek včas
