goes: Ale je, zkusenost je jasna a jiste ne jen moje, tady se jen marne snazis poprit realitu. Navic uz jsme objevili i duvod, ktery je objektivnim faktem. Vystav pro svuj pohled alespon trochu vedeckou argumentaci...
Vana: Ruzne zdroje, nakonec je to i na wikipedii, zagoogluje si. Samozrejme ze to nesedi k emisim a spotrebe, ale to je prave to co kritizuji na downsizingu - neni cesta za lepsi skutecnosti, je to cesta za lepsimi papirovymi udaji, proto je zvlaste u sportovnich aut downsizovany turbomotor nesmysl (pokud k tomu samozrejme nenuti jine okolnosti). V rezimech, ve kterych se spotreba a emise meri, neni zadne chlazeni bohatou smesi potreba. Pokud ale motor zatizite, pak tomu tak je.
Diesel je jasny, tam neni treba detonace resit, diesel sam detonuje
Palivo samozrejme neshori, kdyby shorelo, neni to neefektivni. Jedinou otazkou pro me zustava, jak si s tim poradi katalyzatory, ale zjevne musi, protoze ty motory pri zminenem stylu samozrejme nejsou schopny 40 litru benzinu na 100 km spalit, o tom nepochybuji od zacatku.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n