

Samozřejmě, že ta přenoska měla K pásmo vypnuto a byla ve vertikální poloze, co? Kdybyste anténu Stingeru obalil do alobalu, tak mohl být rozdíl ještě větší.normicek píše:Přenoska za pár stovek deklasovala multifunkční systém od Stingeru, který se věnoval raději otvíračům dveří.....
přenoska, neboli Genevo ONE, byla ve vertikální poloze v opěrce spolujezdce. Sedačka spolujezdce byla na max hodnotě vzadu.AntiRadary.cz píše:Samozřejmě, že ta přenoska měla K pásmo vypnuto a byla ve vertikální poloze, co? Kdybyste anténu Stingeru obalil do alobalu, tak mohl být rozdíl ještě větší.normicek píše:Přenoska za pár stovek deklasovala multifunkční systém od Stingeru, který se věnoval raději otvíračům dveří.....![]()
Kdyby to nebylo tak trapné, tak by to bylo směšné. Když si někdo koupí antiradar od někoho, kdo s konkrétním typem nemá zkušenosti, nechá si jej nainstalovat někým, kdo s konkrétním typem nemá zkušenosti a používá jej tak, jak se nemá, ale každý neúspěch hned publikuje a úspěchy si nechává pro sebe, přitom nezapomene pochválit konkurenční výrobek od kamaráda svého šéfa, tak to mluví samo za sebe a další komentáře jsou zbytečné.
a ano, měla vypnuto K pásmo, hlava stingeru je v přední masce v horizontální poloze.AntiRadary.cz píše:Samozřejmě, že ta přenoska měla K pásmo vypnuto a byla ve vertikální poloze, co? Kdybyste anténu Stingeru obalil do alobalu, tak mohl být rozdíl ještě větší.normicek píše:Přenoska za pár stovek deklasovala multifunkční systém od Stingeru, který se věnoval raději otvíračům dveří.....![]()
Kdyby to nebylo tak trapné, tak by to bylo směšné. Když si někdo koupí antiradar od někoho, kdo s konkrétním typem nemá zkušenosti, nechá si jej nainstalovat někým, kdo s konkrétním typem nemá zkušenosti a používá jej tak, jak se nemá, ale každý neúspěch hned publikuje a úspěchy si nechává pro sebe, přitom nezapomene pochválit konkurenční výrobek od kamaráda svého šéfa, tak to mluví samo za sebe a další komentáře jsou zbytečné.
nepisal som nahodou ze ma byt otocena na 45 stupnov ze nie...normicek píše:hlava stingeru je v přední masce v horizontální poloze.
Vždyť to říkám! Ne, kašlu na nějaké rady, namontuji si to, jak si myslím já, že je to správné, ale když mi to pak funguje blbě, tak za to mohou český a slovenský distributor Stingeru a Stinger jako takový, protože je to šmejd a přes to vlak nejede.normicek píše:... hlava stingeru je v přední masce v horizontální poloze.
popravdě řečeno, dal jsem to do horizontální polohy právě proto abych měl možnost posoudit detekci na MCD v té nejoptimálnější poloze. Hlava je v přední masce a v žádném případě před ní není nic kovového. Montáži na kosočtverec se nebráním, jen si chci nejdřív ověřit detekce MCD v horizontálu. Abych pravdu řekl tak po přemontování stinger hlavy do horizontálu přibylo spoustu FP i tam kde před tím nebyli a to nejen v K pásmu. Mám mnohem víc FP i v KA. Navíc se " prodloužili " FP v K pásmu tam kde už byli ve false listu.AntiRadary.cz píše:Vždyť to říkám! Ne, kašlu na nějaké rady, namontuji si to, jak si myslím já, že je to správné, ale když mi to pak funguje blbě, tak za to mohou český a slovenský distributor Stingeru a Stinger jako takový, protože je to šmejd a přes to vlak nejede.normicek píše:... hlava stingeru je v přední masce v horizontální poloze.
pozor-člověk co to testoval si metodiku měření vymýšlí sám! A jak víme z jeho předchozích testů citlivostí tak zcela špatně!!ragamix píše:pozor na mozne problemy u AL G9 vs Traffipatrol XR: http://antiradary-forum.com/viewtopic.php?t=1689
Žádné problémy nejsou - dle vyjádření výrobce zařízení, použil samozvaný tester/odborník špatnou metodiku, která ovlivnila výsledek. Ať pátrá - možná přijde na to, kde udělal chybu.ragamix píše:pozor na mozne problemy u AL G9 vs Traffipatrol XR: http://antiradary-forum.com/viewtopic.php?t=1689