tak aby to tu neumřelo přispěju svou troškou do mlýna


1) policie vs. detektory + antiradary.... pokud člověk není debil, vůbec nemá cenu toto téma řešit. Když si někdo v zemi kde ví, že je detektor zakázaný nechá na čelním skle byť jen držák, říká si o problém. U pevně instalovaných sad s tím není problém, pokud je montáž aspoň trochu diskrétní. Ročně najezdím 70-90k km 50% čr zbytek celá EU a nikdy nebyl s pevnou instalací problém, pokud se člověk nechová jako ignorant. Naposledy hlídka u drietomy ALG9 vs trucam z ruky cca 50m od auta (měřili protisměr, ale když jsem se z prudké zatáčky vyřítil 180 a snažili se mě změřit tak až do vypnutí AL ani ťuk a pak jim to jen ukázalo 60 až jsem to vypnul)
2) měl jsem BEL 965, 975e (asi 4), STIR+(2), Stinger card... krom 965 kterou ukradli mám všechy AR v různých autech a jsou stále funkční. Každý typ má něco do sebe, o první přícky se bije STIR vs Card, STIR funguje velice kvalitne, ale když anténa ztratila citlivost, detektor to nehlásil, 975e funguje spoustu let spolehlive, ale ma spoustu falešných poplachu, Stinger card zatím funguje bez problemu, jen ma na určitých mistech falesne poplachy, ale je jich porad min nez u 975 a aspoň si clovek připomene ze detektor funguje

Nemam problém ani s jednim z prodejcu AR, proto se snazim podelit o zkusenosti bez nejake zasti nebo prospechu. STIR+ je spicka a prakticky nemá FP, ale doted nenabizel moznost použitelného K pasma. STinger Card je naopak velice elegantni, citlivejsi na montaz, ale řekl bych velice schopny univerzalni detektor pro celou EU.
Ad rusicky...zatím mam nejlepší zkušenost s ALG9 kterou na rozdil od ostatních pri podobne montazi na všech vozidlech, nikdo neprostrelil.