Chudák krokodýl, teda Snowman, on se tak těšil.řidičBOB píše:Je to takové burešovské, slovenské, pokrytecké...


Poslední dobou uvažuji o přenosném antir. Ježdění 80% Slovensko, 20% Česká repulika. Dáte mi, prosím, doporučení?
Děkuji
Chudák krokodýl, teda Snowman, on se tak těšil.řidičBOB píše:Je to takové burešovské, slovenské, pokrytecké...
Jak jsem uz psal, smysl to ma v tom ze to neni v aute videt, kdyz to bude schovany v prihradce, dverich, atd.. Pravda, Genevo jsem za rok ze skla sundaval asi 2x jenom, ale stejne to byla jenom klika ze mi to naka fetka nekde na parkovisti nesebrala. Pevna sada by byla fajn, ale zas bych chtel co nejmin vrtani do auta, pevny sady jsou drazsi a genevo ma dobrou gps databazi + s nim mam obecne dobrou zkusenost.AntiRadary.cz píše: honziss: Jaký smysl má pak vestavěný antiradar s přenosnou indikační a ovládací jednotkou, když vůz nemá pokovené čelní sklo? Není pak lepší vzít normální přenosný antiradar, který stojí 1/2 ceny? Mimochodem, Genevo HD+ a Genevo GPS nekomunikuji přes BT, ale na 435 MHz, takže přenos není moc spolehlivý a určitě bych jej zbytečně moc nekomplikoval. Jako ideální pro takovou kombinaci je vozidlo s nepokovenou oblasti vedle zpětného zrcátka, kam se klasicky detektor moc nevejde, ale pro Genevo GPS přilepené na čelním skle je to akorát.
Kdyz jsme u toho, jakou kombinaci ochrany (laser, Ka, gps) bys doporucil? Klidne SZ...řidičBOB píše:No, v rámci toho, že PČR nafasovala stovku laserů, které skýtají mnoho možností, je už skoro nesmyslné, investovat pouze do detektoru.
Ale když už jinak nedáš, tak Genevo One - kombinace detektoru a GPS databáze, je v poměru cena/kvalita, velmi dobrý.
V takovém případě to asi smysl má, ale osobně bych asi šel spíše do klasického vestavěného antiradarů, byť za mírně vyšší cenu.Spectral píše:Smysl je například v tom, že zatímco přenosný detektor skutečně musím mít upevněn někde, kde má dobrý výhled (typicky tedy na čelním skle) a kde je bohužel současně viditelný pro ostatní, tak Genevo GPS mohu schovat někam do "podpalubí" nebo právě do loketky, aniž bych tím jakkoliv ohrožoval citlivost detektorové hlavy. Modul není vidět a nemusím ho tedy po každé jízdě schovávat nebo odnášet.
A chcete jej bez GPS, s přenosným GPS nebo s pevným GPS? Všechny 3 modely skladem a okamžitě k odběru, včetně předváděcích kusů za zvýhodněné ceny! Zrovna dnes se 1 ks bez GPS prodal a další 2 ks dorazily.řidičBOB píše:AR.CZ má asi takový poznatek, že tento detektor nemá (a patrně asi ani nebude mít v nabídce), takže je potřeba jej poblít...něco jako: léta jsem prodával EURO CZ verze, i když žádná taková neexistuje
Absolutně souhlasím, tedy až na tu pasáž, že HD+ nemám a mít nebudu, ale v takovém případě preferuji plnohodnotný vestavěný antiradar, a ne kombinaci přenosky s pevnou anténou. Tohle mi vadilo už u Quintezzu, ale proti gustu žádný dišputát. Sám mám Stinger VIP a Beltronics 975e GPS, který možná brzo vyměním za Genevo HD+ s pevným GPS modulem.VS* píše:I argument že kdo nemá pokovené sklo nepotřebuje pevnou sadu je úžasný...ani na jednom autě pokovené sklo nemám ale pevnou mám v každém...protože to je mnohem pohodlnější ...prostě sednu a jedu...nikdo to nevidí... Přenoska je vidět, pořád se musí sundávat a nadávat. A je to otrava jako blazen...
Je jasné že HD+ nebude doporučovat když ho nemá a mít nebude.
Ale teď čekám že HD+ není problém s jistě nějaký poslední testovací se najde.
Záleží podle peněz a kam jezdíš.honziss píše: Kdyz jsme u toho, jakou kombinaci ochrany (laser, Ka, gps) bys doporucil?
Ano, to je můj vlastní vývoj a proto jej mám jenom já a pár mých dealerů. Původním záměrem bylo odstranění nepříjemné znělky při zapínání Beltronicsu 975e EURO, kdy se jako nejjednodušší řešení ukázalo kompletní přepsání firmware indikační a ovládací jednotky, odkud byl už jenom krok k její kompletnímu předělání a přidání GPS funkcí. Nyní je tato úprava dostupná i pro Genevo HD+.honziss píše:Genevo HD+ s pevnym GPS modulem? Na to jsem nikde nenarazil zatim..