VS* píše: Nemá to reálné využití v CZ a SK
a v zahraničí taky ne. Asi se můžeme shodnout taky, že detekce laseru detektorem probíhá "použitelně" na čelním okně a to zejména v jeho dolní části. Chápu, že soudruh inženýr jezdí spíše na východ, ale mohu i jej ujistit, že na západ od nás je použití detektoru všude kolem zakázáno - což mimo jiné znamená, že za jeho užití/nalezení místní policií, hrozí mnohem vyšší finanční postih než za typické překročení nejvyšší dovolené rychlosti. Takže za čelní sklo si ho umístí opravdu jenom zapálený hňup

Co se týká FP, tak mám aktuálně odjeto cca 5000km s verzí 3.893 a s klidem mohu prohlásit, že v Pze je laser nepoužitelný - FP od infra přísvitů na křižovatkách, měřeních a na vjezdech do města po rychlostních komunikacích; samozřejmě všechny krabičky preference MHD; infra přísvity na nových tramvajích....a k tomu je potřeba doplnit všechna auta, která mají nějakou tu novou fíčuru - takže aktuálně Volva, Fordy, Mercedesy, CitiGO, Up!, Infiniti a další (a bude jich pořád víc).
Další FP jsou v Ka pásmu a to buď prostě FP jako takový nebo u každé cedule v K pásmu, která ukazuje okamžitou rychlost - zřejmě interference.
samotná detekce v Ka se mi také moc nelíbí - viz. má videa, kde se s přiblížením k radaru nezvedá intenzita signálu, což může méně zkušený uživatel vyhodnotit jako FP

Takže asi tak.