1) na laser detekci s detektorem nespoléhat
2) auta měřící v pasivu jsou sfině

To bych rád věděl, proč je horizontální poloha vůči MP výhodnější, když se všude tvrdí pravý opak?řidičBOB píše:Tohle není přesvědčivá detekce ani omylem...a to je V1 v horizontálu, čili vůči MP ve výhodnější pozici ...
Že by Mike opět udělal někde chybku??
Je obecně známo, že Valentine One často reaguje na IR "zvýhodňovače" MHD, které jsou v Praze a některých dalších městech. Je to daň za nejlepší citlivost na laserové měřiče, která je x-násobně lepší než u ostatních detektorů. Kromě toho, umí i nejnovější LIDARy, na rozdíl od ostatních značek.řidičBOB píše:V autě se mi, po dlouhé době, usídlila opět V1čka...tentokráte v poslední verzi 3.893.
Co mne ale vůbec nepřesvědčilo, jsou (hlavně ve větších městech - Praha jasně vede!) falešné poplachy...ty laserové jsou prakticky pořád, pokud je laser ON - takže to člověk stejně po nějakém čase vypne.
Nejspíš vůbec neměřili, takže detektor neměl na co reagovat, ale pokud měřili nějakým novějším LIDARem typu Trucam, na ten Belscorty, minimálně přenosné, nereagují vůbec. Pro takové případy to chce investovat do rušičky nebo vozit sebou pro jistotu ještě V1 jako řidič Bob.pavproch píše:bond tu psal, že má STičko v poruše a ně sa neska 2x stalo, že nepíplo... poprvé na nábřeží sem jel přímo proti zaparkované oftáce ... (a) ...vajut a čuměl na mě skrz tu jejich pistolku ... - nepíplo...
podruhé neska na Místecké v Ově měla červená oct I s bradavicou odchycenýho piráta (i diskotéka byla), prosfištěl sem okolo 90 tacho v 80-tce a zase - nepíplo...
btw, STi by mělo mít při každým zapnutí nějaký self-check, ni?
Pokud měří "pistolkou" typu Trucam, tak u některých detektorů ani ta náhoda nepomůže, protože třeba přenosné detektory Beltronics/Escort jej nedokáží detekovat vůbec.VS* píše:tak pokud měřili "pistolkou" tak je jasné že se to neozve-detekce laseru detektorem je velká náhoda.
Tak to já mám úplně jiné zkušenosti, G1 reaguje na laser dost neochotně, z malé vzdálenosti a úzkém uhlu. Na rozdíl od Belscortů sice detekuje i Trucam, ale musí se mířit přesně na čočku, jinak nereaguje vůbec.Speedster píše:Jinak Laser G1 chytá celkem pěkně, čekal jsem že to bude později.
Bavíme se o poloze detektoru. Bych rád věděl, kdo tvrdí, že kmitočet 34,3GHz chytá V1 ve vertikální poloze lépe než v té horizontální...AntiRadary.cz píše:To bych rád věděl, proč je horizontální poloha vůči MP výhodnější, když se všude tvrdí pravý opak?
To obecně známo je...akorát, že v tom nepřeberném množství FP se pak skutečné měření lehce ztratí.AntiRadary.cz píše:Je obecně známo, že Valentine One často reaguje na IR "zvýhodňovače" MHD, které jsou v Praze a některých dalších městech. Je to daň za nejlepší citlivost na laserové měřiče, která je x-násobně lepší než u ostatních detektorů. Kromě toho, umí i nejnovější LIDARy, na rozdíl od ostatních značek.
V1 nevozím pro jistotu... Když jsem si AR techniku kupoval u Vás, tak Vám nevadilo, že vozím v autě více detektorů...pro jistotu.AntiRadary.cz píše:Pro takové případy to chce investovat do rušičky nebo vozit sebou pro jistotu ještě V1 jako řidič Bob.![]()
Nebude, ale když se tahle budete snažit i nadále, tak snad do léta správnou montáž objevíte.normicek píše:Tak tohle už snad bude správná montáž.
Ha, ha, srandy kopec. A co Vás Kefalín napadá při slově Escort?gebic píše:Podle mého umístění hlavy na <I> ukazuje, že tato značka je na <I>
Ale ví, ovšem i u diagonální montáži antény jsou možné 4 různé polohy, které nejsou detekčně stejné!gebic píše:PS: Tak jak vidím výhradní zastoupení STINGERU v ČR neví, co dělá výhradní zastoupení pro SK, jelikož podle mých informací poloha na <I> pochází od SK zastoupení ....
Asi neví...zeptejte se svého SK kolegy, přesně TUHLE polohu mu doporučil, po tlf konzultaci, právě ONAntiRadary.cz píše:Ale ví, ovšem i u diagonální montáži antény jsou možné 4 různé polohy, které nejsou detekčně stejné!