xDrive a "zkrácení" diffu ???

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17466
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od pavproch »

Chlopi, já vím, že to se mnú myslíte dobře, ale prostě stará konzerva je stará konzerva...mně jen tak hned nepřesvědčíte... jak píšu, fčíl můžu snít a teoretizovat, ale dokad nebudu mít VLASTNÍ KOMPLEXNÍ zkušenost s m4Zlikem (a to ne jedna jízda, ale nejlíp celá sezona - 6 až 8 tis km) a jeho o 17% zkráceným diffem, taxa žádný def závěr dělat nebude... a těch aspektů, které musím zvažovat je tam mraky, a zdaleka ne všechy jsou jen technického charakteru....

ale ano, přiznávám, smyslem těch úvah je "lepší" dynamika.... halt po čtyřech letech @ 160tis km sem si už na 200kW @ 1715kilo = stovka za 6.2 (kura, ta váha to je hrůza, dyž se to takle napíše) tak nějak zvykl a chtěl bych - TROŠKU! - víc, teda vlastně míň.....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17466
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:dokad nebudu mít VLASTNÍ KOMPLEXNÍ zkušenost s m4Zlikem (a to ne jedna jízda, ale nejlíp celá sezona - 6 až 8 tis km) a jeho o 17% zkráceným diffem, taxa žádný def závěr dělat nebude....
Tož asitakle (použiju formulaci, kterou tu napsal myslím d1.8t ^:)^ ):

Proti kopci to jede na JAKÝKOLI zařazený stupeň.

Čili nelituju vynaložené kačky, minimálně pro pocit to byla výhodná investice.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od d1.8t »

Jo, takhle nějak jsem to říkal. :p
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17466
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od pavproch »

Od loňska si s tou myšlééééénkou pohrávám.... mno, a neska sem asi dostal nabídku kerá sa neodmítá..... teda možná....

Vzhledem k tomu, že brambor má nalítáno už skoro 200tis km, tak mi byl nabídnut NOVÝ přední i zadní diff z X3, rozměrově jsou shodné s 3er xDrive (přední vel. 174, zadní 188, plně kompatibilní příruby/polosy), ty diffy z X3 sou oproti 3er asi o 15% "kratší" - u předního sem si i nezapamatoval, u zadního bude i= 3.64 místo původních 3.15 a navíc v ňom bude i NOVÝ LSD lamelák Drechsler..... vše samozřejmě s účtem a zárukou.... :x

I dyž to teda a ani zdaleka nebude zadarmo, tak nějak asi teda do teho pudu, no.... :ymhug:
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2729
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od Vrooom »

A za kolik ted da Z4 0-200? :-)
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 835
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od Spectral »

PP: Mně se na tobě líbí, že jsi do těch aut stejný magor jako já, a to přesto, že je ti skoro o dvacet let víc... Takhle krásně si zachovat hravou klučičí povahu a nenechat se tím životem utahat (aka "vyrůst z toho"), to bych chtěl taky :-bd
:ar!
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17466
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od pavproch »

@vroom: neví, já se tak rychle bojim...

@spectral: dík za pochvalu, moje máti tež o ňe říkala, že z puberty vyrostu až na důchodu
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Odpovědět