PepaSFI píše:mi není jasné, k čemu je dobré automatické řízení u kterého stejně musím řídit.
Řešíš něco, co neexistuje.
Boty kupuje každý. Ale každý neřeší špičkové tretry že.
Tady to je totéž. Bohužel kdo chce rychle jezdit, boty pro sportovní řízení by se mu hodily, škoda že o nic neslyšel...
Autonomní jízdu nepoužívá v reálném provozu nikdo nebo jedno auto za několik hodin.
Z mnoha důvodů, většinou to jsou jen asistenti a kdo tam má level 3 jako třeba poslední Audiny, Mercedesy a má to otevřené na full autonomí jízdu, což je nelegální, tak to stejně používá akorát výjmečně ale běžně ne díky hustotě provozu, nekvalitních silnicích...
Většinou mají auta jen lepší či horší asistenci.
Když si ji dokonale nakonfiguruješ a hlavně nakoupíš přesně to, co využiješ a umíš to i dokonale ovládat= musíš dokonale vědět, jak to pracuje, tak potom to je parádička ale to takto dokonale vždy a běžně taky používá minimum řidičů zase z důvodu provozu a silnic.
K čemu to je bys pochopil, kdybys to zažil.
Potřebuješ něco nastavit, zapneš držení v pruhu, jsi v koloně zapneš traffic asistent, jsi na dokonalé dálnici, rovné, tří a vícepruhové, v noci skoro sám, pustíš si full autonomní jízdu a můžeš si dát pauzu za jízdy, nemusíš zastavit i když pořád sleduješ, protáhneš se.
Není ale vše určeno pro každého.
Pokud nemáš šestiválec nebo nějaký špičkový čtyřválec, tak bych do nějakého přibližovadla pod mega vůbec asistenty neřešil pro většinu populace. Může se to hodit i v Golfu, a obstojně to i funguje, ale využije to jen pár desítek lidí v republice, zdaleka né každý druhý.