Spectral píše:Souhlasím s Předsedou. Motor, který nepřežije ve zdraví výlet do sériového omezovače, nemá z mého pohledu právo na život. Nějak v sobě nemůžu najít toleranci pro tyhle zanedbané, čadící rakve.
Souhlas ale musíš se na to podívat strojařsky.
Stačí přehodit vstřik nebo egr či váhu často atp, kouř nemusí znamenat nutně špatný celý motor nebo třípismenné označení TDI nebo dokonce logo automobilky.
A z pohledu ekologie je lepší opravit ten jeden dva díly než sešrotovat a vyrobit nový motor či elektromobil.
Jednoduše proto, že když to je v pořádku, dodnes to slouží dobře a nekouří. Ten kouř je extrém a závada né standart.
Mimochodem, sem to nepatří, ale trochu to souvisí, včera při udílení nobelovek jsem slyšel dobrý komentář. Lithium není obnovitelný zdroj ani ekologický...
Víceméně bych to omezil jen na intoleranci vůči zničeným vrakům, a to je pak jedno, kdo ho vyrobil nebo jaké palivo používá.