Stránka 582 z 711

Re: Policejní kontroly a měření

Napsal: stř 02 říj 12:58
od ctrl_j

Re: Policejní kontroly a měření

Napsal: stř 02 říj 19:38
od Lachende Bestien
Povedené video byť v nízkém rozlišení. Pán se do akce pustil s obdivuhodnou vervou. A zanechal třešničku na dortu poctivě vykonané práce - krumpatch zapíchnutý do buzerbudky. Respekt. :-bd

Re: Policejní kontroly a měření

Napsal: čtv 03 říj 07:19
od bojler
Je to staré video z Moravských Budějovic. Pokud se tedy nepletu.

Re: Policejní kontroly a měření

Napsal: čtv 03 říj 19:50
od řidičBOB
jejda - laser na dálnici :ymparty:

Re: Policejní kontroly a měření

Napsal: čtv 10 říj 09:09
od Shr3k
Expert testuje emise, přidává plyn rukou a nečumí na otáčkoměr, přetočí diesel, který si pěkně papne oleje z turba a intercooleru.
https://www.facebook.com/adam.praha.sob ... 738473035/

Re: Policejní kontroly a měření

Napsal: čtv 10 říj 10:18
od Předseda
takovýhle bordel imo nebude olej z turba.. to by navíc byl bílý ;) I kdyby to vytočil na 5tis tak to takový bordel nevypustí, pokud by bylo vše ok. Za mě dobrý že to chytli. Tohle bych rozhodně nechtěl aby jelo přede mnou.

Re: Policejní kontroly a měření

Napsal: čtv 10 říj 10:48
od Spectral
Souhlasím s Předsedou. Motor, který nepřežije ve zdraví výlet do sériového omezovače, nemá z mého pohledu právo na život. Nějak v sobě nemůžu najít toleranci pro tyhle zanedbané, čadící rakve.

Re: Policejní kontroly a měření

Napsal: čtv 10 říj 11:02
od M.Z.
Kéž by tyhle čadící popelnice pochcípaly do jedné

Re: Policejní kontroly a měření

Napsal: čtv 10 říj 11:09
od mattonecz
haha. dobre mu tak.

Re: Policejní kontroly a měření

Napsal: čtv 10 říj 11:31
od driver
Spectral píše:Souhlasím s Předsedou. Motor, který nepřežije ve zdraví výlet do sériového omezovače, nemá z mého pohledu právo na život. Nějak v sobě nemůžu najít toleranci pro tyhle zanedbané, čadící rakve.
Souhlas ale musíš se na to podívat strojařsky.
Stačí přehodit vstřik nebo egr či váhu často atp, kouř nemusí znamenat nutně špatný celý motor nebo třípismenné označení TDI nebo dokonce logo automobilky.
A z pohledu ekologie je lepší opravit ten jeden dva díly než sešrotovat a vyrobit nový motor či elektromobil.
Jednoduše proto, že když to je v pořádku, dodnes to slouží dobře a nekouří. Ten kouř je extrém a závada né standart.
Mimochodem, sem to nepatří, ale trochu to souvisí, včera při udílení nobelovek jsem slyšel dobrý komentář. Lithium není obnovitelný zdroj ani ekologický... ;)
Víceméně bych to omezil jen na intoleranci vůči zničeným vrakům, a to je pak jedno, kdo ho vyrobil nebo jaké palivo používá.