Policejní kontroly a měření
Moderátor: řidičBOB
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2292
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Policejní kontroly a měření
petr_riha: Bez lůžka těžko bude cestovat po Evropě, navíc by se to vztahovalo pouze na auta registrovaná v ČR.
Může, ale to nařízený odpočinek nijak nevylučuje - jak jsem psal, naopak to podporuje
Může, ale to nařízený odpočinek nijak nevylučuje - jak jsem psal, naopak to podporuje
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27041
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Každé pravidlo (a to ne jenom v dopravním právu), které je zasíráno nepřeberným množstvím výjimek, je úplně k ničemu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Policejní kontroly a měření
I v ČR se dá jet 10 a více hodin v kuse bez přestávky. I v zahraničí to může být domů kousek, pokud bydlíš u čáry. Takže argument s Evropou (ale ani s ČR) není validní.Truck Daškam píše: ↑stř 24 kvě 18:02 Bez lůžka těžko bude cestovat po Evropě, navíc by se to vztahovalo pouze na auta registrovaná v ČR.
K čemu se to vztahuje? K té MHD? Tam je zatahovací trasa spočítaná tak, aby nebyla v rozporu s povolenou dobou řízení. Možná tam může být nějaká výjimka, ale tam je jednoznačné, že ten bus jede do garáže kousek. To u náklaďáku nevíš nikdy, jestli bude končit (i když je 100m od bydliště řidiče/sídla firmy) nebo ne.Truck Daškam píše: ↑stř 24 kvě 18:02 Může, ale to nařízený odpočinek nijak nevylučuje - jak jsem psal, naopak to podporuje
Naopak, i v MHD ty přestávky fungují a dodržují se. Pokud chytneš na lince zpoždění a nebyl bys schopný dodržet zákonnou bezpečnostní přestávku, prostě dál nejedeš a dopravce to musí vyřešit výjezdem operativky. Pokud se bavíme o Praze a DPP. U soukromých dopravců se tohle moc neřeší (nemá často ani ty náhradní kapacity), ale tam to jde jednoznačně za řidičem.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Policejní kontroly a měření
Navíc tak nějak z podstaty věci je každé pravidlo plošné. Vyjmout z nich jednoho uživatele/řidiče/auto jaksi není možné.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2292
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Policejní kontroly a měření
petr_riha: TG nemají třeba jeřáby, čerpadla betonu, vozidla údržby, po čr snad nemusí mít odtahovky a ještě určitě další.
A víš co? Můžou jet 10h, můžou jet i 20h.
A děje se to? Asi jo
A mezitím se tady bude šikanovat Aviatik, protože ten na nějaký kolečko sere a tachograf mu posledních 10let ani nefunguje
Já jen říkám, že povinný pauzy apod. má význam na kamionové dopravě (at už vnitro nebo mkd), ale ne na sklápečkách, mixech a mnoho dalšího - protože (jak jsem psal), je to i kontraproduktivní - hlavně u vozidel bez lůžka, protože ten řidič prostě pojede domů
Nebo mi chceš říct, že je lepší unavenej řidič co má v pořádku sociální předpisy, než odpočatej řidič co tam nedává ani kartu? Jo, já vím - způsobit nehodu unavenej se musí podle předpisů
A víš co? Můžou jet 10h, můžou jet i 20h.
A děje se to? Asi jo
A mezitím se tady bude šikanovat Aviatik, protože ten na nějaký kolečko sere a tachograf mu posledních 10let ani nefunguje
Já jen říkám, že povinný pauzy apod. má význam na kamionové dopravě (at už vnitro nebo mkd), ale ne na sklápečkách, mixech a mnoho dalšího - protože (jak jsem psal), je to i kontraproduktivní - hlavně u vozidel bez lůžka, protože ten řidič prostě pojede domů
Nebo mi chceš říct, že je lepší unavenej řidič co má v pořádku sociální předpisy, než odpočatej řidič co tam nedává ani kartu? Jo, já vím - způsobit nehodu unavenej se musí podle předpisů
Chápeš to?
Re: Policejní kontroly a měření
Tak jdi jezdit s odtahovkou, když nemusí mít kolečko a tebe to kolečko tak sere.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Policejní kontroly a měření
Když by to nějak šlo pošéfovat, tak bych byl za, aby byly pod kontrolou dodávky. Frajeři s kinder kamionem jedou 14h v kuse. S paletou za zadkem na pohodu 150. To dle mého není úplně oukej.
Re: Policejní kontroly a měření
Jenže ty dodávky, jak to specifikovat? Neoddělíš dodávky, které cukají po městě (nebo řemeslníci) od těch, které křižují Evropu. Aby každý dělňas měl tachograf, je nesmysl. Pak nevím, jak bys to řešil při výpůjčce dodávky (třeba kvůli stěhování). Etc.
Ale "pokud by šlo", byl bych pro.
Ale "pokud by šlo", byl bych pro.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Policejní kontroly a měření
však proto říkám, pokud by to šlo...
Re: Policejní kontroly a měření
Podle mě to za chvíli přijde.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3