v tebe jsou doufal
další věc: relativně zajímavý, nízký, propad ceny je u Lexusů pravidlem? Oproti srovnatelným modelům německého trojlístku se pár let stará auta kolem 100kkm prodávají spíše dráž, a to nezapočítávám pravděpodobně nižší pořizovací cenu na straně japonců. Vidíš v tom spíš odznáček Lexus nebo hybridy obecně?
Máš zkušenosti se servisem Lexusu? Spotřebák? Je v Praze nějaká možnost neautorizáku?
Co baterky?
Spotřeba při dálničním tempu tempovat 180GPS?
Nemám v plánu něco kupovat hned zítra, proto i ten finanční limit je takovej dost na vodě. Ale přijde mi to jako zajímavý téma
Tak jak to vidím teď by pro mě byla zajímavá varianta něčeho ojetého, co moc nespadne na ceně a bude to nějak vypadat (malinko mi na tom záleží, Prius pro mě není to pravý, navíc aura toho auta mi hrubě nevyhovuje) na ježdění po městě (takový to, aby člověk nesmrděl z tramvaje, nemusel tahat tašku z posilky celej den sebou, měl si kam dát věci). Spotřebu jako takovou až tolik nehrotím, absolutních km najezdím po Praze poměrně málo, ale je to furt 10km tady, 15km támhle, napříč Prahou, takže možnost zastavit kdekoliv by mi celkem bodla. Jenže zase mít dvě auta podobné velikosti, třílitr naftu a benzín hybrid, je pro mě festovní blbost, kvůli penězům, ne že ne. Navíc vejít se do 135kw s autem střední třídy, které by mělo být jediné (tzn. i na ty dálky, zastalo by funkci třílitru nafty), se mi taky uplně nechce. A už bych taky musel řešit tu spotřebu, která je v realitě +- jaká?
Nemáš nějaká nabídková čísla k operákům na nějaká hybridní prdítka? Třeba i ten Yaris.
Díky
Nebejt to zvýhodnění na parkování, tak bych se s tím vůbec nezabýval. Asi jsem taky podlehl ekologické lobby.