Já to už nevydržel a neska ho vytáh.... podmínky na m4Zlikování byly sqělé, jen to mělo tři háčky:
- při výjezdu naší ulicí sem i přes veškerou opatrnost jednou lehce škrtnul spodkem, ale jen lehce
- slunko bylo odpoledne tak ostré a zešikma, že nebylo vůbec vidět ze světla do stínu, čili bylo třeba opatrně
- ve stínu to zůstalo celý den mokré, oslizlé a dost to klouzalo.... (viděl sem prakticky "online" jak jedna oftáka klouzla a skočila směle do příkopy... naštěstí se mu nic vážného nestalo) ....čili bylo třeba ještě opatrněji
Ale jinak křasa, 300 božích kilometrů...
A ještě jeden poznatek - jaxem tu psal o tom cuknutí po ubrání a přidání a vyřešení výměnou spojky a dvouhmoty, tak to fakt prakticky zmizelo... ale dyž opravdu prudce uberu a pak zase zhurta přidám, tak N52B30 přeci jenom trošínku cukne.... jako dyž mi u žigula lehce přidrhávala škrtící klapa v karbecu.... kura, co by to mohlo být? N53B30 tohleto nedělá ani po 240tis km (má sice už jiné neduhy, ale necuká)...