Jaxem tu psal o tym přepínání v hlavě na "léto", taxa mi to neska přepnulo anjcvaj....
Neska bylo první jarní větrání vlasů... ale jen asi 30km (k benzince dofouknout kola a mírnou oklikou přes Soláň z5)....
Sic zoncna sfítí, tak je ještě zimečka na pacinky....
První jízdní dojmy po zimních úpravách ve zkratce:
m4Zlik to přes zimu nezapoměl, a já asi taky ne....
A fčíl podrobněji:
- tužší a kratší pružiny a stabíky to docela fest přitvrdily.... fčíl sou nejměkčí částí podvozku OEM adaptivní tlumiče (i ve "sport" se zdají být krapet měkší a houpavější, než by se slušelo k přitvrzenému podvozku, ale asi si na to pude zvyknout...
- investice do zkrácení diffu byla velmi, velmi výnosná..... ty woe, to fčíl jede jak z praku.... jednoznačně nejpomalejší částí auta je fčíl řidič....
- elektrický posilovač ve "sport" je oproti hydraulice (mám fčíl v 3er komplet novou převodku řízení i čerpadlo) úplně "němý" (neřekne ale lautr vůbec nic o tom, co se děje pod předníma gumama), zato je až nepřiměřeně tuhý..... chjo no, proč? (to tam dali?)
Ve čtvrtek má být až prý 23st, takže asi budu větrat vlasy poněkud důkladněji....