Stránka 524 z 838

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 21 led 08:20
od Truck Daškam
Já jsem ještě nikdy neviděl a ani neslyšel, že by se zimní pneumatiky nabízely a nějak nevím, v čem by ta guma měl spočívat?
Já na předku mám pneumatiky pro smíšený provoz... A že by to bylo lepší? Vjedu do bahna, a auto jede prostě rovně.
Rozdíl dělá to, jestli je člověk naloženej/prázdnej, nebo jestli jsou na předku balony či normální pneu

V první řadě by se zimní pneu objevovali na vozidlech hasičů... A neobjevují.

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 21 led 08:29
od řidičBOB
já jsem hada taky nikdy neviděl blejt a věřím, že to umí :-)

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 21 led 11:38
od ctrl_j
Truck Daškam píše: pát 21 led 08:20 Já jsem ještě nikdy neviděl a ani neslyšel, že by se zimní pneumatiky nabízely a nějak nevím, v čem by ta guma měl spočívat?
Já na předku mám pneumatiky pro smíšený provoz... A že by to bylo lepší? Vjedu do bahna, a auto jede prostě rovně.
Rozdíl dělá to, jestli je člověk naloženej/prázdnej, nebo jestli jsou na předku balony či normální pneu

V první řadě by se zimní pneu objevovali na vozidlech hasičů... A neobjevují.
Najdi si pneu od Continentalu rady Scandinavia.

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 21 led 14:00
od Truck Daškam
Já vím, už jsem je hledal dřív.. ale nebudeme srovnávat Skandinávský provoz se středoevropským, že ne?
Jak jsem psal - v první řadě by to bylo na vozidlech hasičů... a není.

A pořád platí - žádný zázraky by se nekonaly. Když to auto bude prázdný, tak ta adheze bude stát za hovno úplně vždycky, i kdybych v těch kolech měl hřebíky (s nadsázkou)
Já těch kol mám 12 - když jsem naloženej, tak to máš průměrně 2,5t na kolo. Když jsem prázdnej, tak průměrně 1t.. Což je prostě nebe a dudy a klouže to i "jen" na mokru. Na sněhu se není o čem bavit, at je tam obuto úplně cokoliv

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 21 led 14:16
od Truck Daškam
Vždycky, ale naprosto vždycky to chce prostě dodržovat nějaký rozestupy a nějak obezřetně se chovat - jenže to je marný.

Včera pěkná vanice na D1, v levém pruhu dodávka cca 100+ a těsně za prdelí 2 osobáky. Kdyby ta dodávka dostala smyk, nebo náhle uhla překážce - co by asi udělali ti dva experti za ní? No vůbec nic - prostě by se tam poskládali.
A do nich by vlítl další, co je teprv stíhal 130

Tipuju, že včera na té D5 to bylo úplně to samý - první umělci tam udělali zbytečnou nehodu a další do toho prostě vlítli

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 21 led 14:22
od ctrl_j
Truck Daškam píše: pát 21 led 08:20 Já jsem ještě nikdy neviděl a ani neslyšel, že by se zimní pneumatiky nabízely…
Truck Daškam píše: pát 21 led 14:00 Já vím, už jsem je hledal dřív.. ale nebudeme srovnávat Skandinávský provoz se středoevropským, že ne?…
Ehm :-\

A vazne budeme resit marketingove nazvy, ktere se snazi gumam neco prisuzovat?
Smim Goodyear Eagle F1 Supersport dat na petkovy bavo, nebo je to jen na formuli?

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 21 led 14:55
od řidičBOB
Truck: tak minimálně bude rozdíl v přímém brzdění ;-)

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 21 led 15:05
od HondaMan
Bob: ano, na suchu a mokru (95%času i v zimě) budou horší...

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 21 led 15:15
od řidičBOB
já myslím, že o tom není potřeba polemizovat. Každý si rozdíl zimních a letních gum v zimním období může sám vyzkoušet.
BTW - tohle staré video to říká hnedka na začátku:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Napsal: pát 21 led 17:00
od Truck Daškam
Nesrovnávej jízdní vlastnosti osobních aut se stabilní a dobře rozloženou hmotností s autama, která jsou postavena na obrovskej hmotnostní rozptyl, o nějakém vyvážení nebo ideálním rozložením hmotnosti se nedá ani bavit - co auto, to originál dle nákladu

Testy zimních pneu na nákladních autech by mě docela zajímaly - vidím to tak, že brzdná dráha bude rozdílná minimálně. Možná tak v nízkejch rychlostech to bude znatelnější, z 80 to bude celkem fuk.