Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Napsal: čtv 14 lis 16:14
Vy se chcete hádat o to, kdo má větší ego, nebo o čem to tady má být ta šaškárna?
Podívejte se do google, do minuty najdeš návěs na dřevo nabo kamení na 50-60tun
Zvedneš telefon a vyrobí ti na míru celý na 80tun, dneska je všechno zakázkové, ty rámy jsou tak vyztužené, aby nebylo vidět, jak jsou přeložené a neprohnou se ani neprasknou, příště si u nich objednáš další.
Technologie je desetiletí ověřená, však staví návěsy i na nadměry, převoz tanků, lokomotiv, cokoliv...
Kdyby to tu kluci x let neprovozovali, tak to nepíšu.
O nízkých a vysokých techničácích jsem nikdy nic neslyšel, někdo nemá na dopravce známé, ...celé to je zřejmě drb z hospody. Mimochodem jsem abstunent ale když myslíš...
Stavaři si najímají LKW homologované jako traktory... a to je už totálně vrcholný kousek, tam není ani co řešit.
Zejména zdůrazňuji fakt, že se tu bavíme o převozu kamení, který smetl bus.
Nebavíme se o průměrné skořápce z katalogu, ani o tandemech na polystyren!
Dřevo, kamení, cisterny...
To pozná i ženská. Venku vozí dřevo max do půlky, jinak to nevyjde váhově.
Tady? Né po vrch, ale ještě nahoře do pyramidy, a drží to jen na kurtech.
Mimochodem, teď jak je kůrovcová kalamita, tak lítají s dřevem jak prasata, mají žně celoročně, a divil by ses, kolik se každou chvíli převrátí návěsů s dřevem, ani se o tom moc nemluví, ale je toho poměrně hodně.
Ještě ta rychlost, tomu se musím smát! Není to možné, není to možné, a předjede mě cisterna 120
Mimochodem, technologicky se vyrábí běžně návěsy na dvojité soupravy celkem 110tun a není to žádný problém a ty se dají ještě navýšit...
Tady máš jeden za všechny:
Celková hmotnost činila 110 tun, povoleno však bylo jen šedesát tun.
Podívejte se do google, do minuty najdeš návěs na dřevo nabo kamení na 50-60tun
Zvedneš telefon a vyrobí ti na míru celý na 80tun, dneska je všechno zakázkové, ty rámy jsou tak vyztužené, aby nebylo vidět, jak jsou přeložené a neprohnou se ani neprasknou, příště si u nich objednáš další.
Technologie je desetiletí ověřená, však staví návěsy i na nadměry, převoz tanků, lokomotiv, cokoliv...
Kdyby to tu kluci x let neprovozovali, tak to nepíšu.
O nízkých a vysokých techničácích jsem nikdy nic neslyšel, někdo nemá na dopravce známé, ...celé to je zřejmě drb z hospody. Mimochodem jsem abstunent ale když myslíš...
Stavaři si najímají LKW homologované jako traktory... a to je už totálně vrcholný kousek, tam není ani co řešit.
Zejména zdůrazňuji fakt, že se tu bavíme o převozu kamení, který smetl bus.
Nebavíme se o průměrné skořápce z katalogu, ani o tandemech na polystyren!
Dřevo, kamení, cisterny...
To pozná i ženská. Venku vozí dřevo max do půlky, jinak to nevyjde váhově.
Tady? Né po vrch, ale ještě nahoře do pyramidy, a drží to jen na kurtech.
Mimochodem, teď jak je kůrovcová kalamita, tak lítají s dřevem jak prasata, mají žně celoročně, a divil by ses, kolik se každou chvíli převrátí návěsů s dřevem, ani se o tom moc nemluví, ale je toho poměrně hodně.
Ještě ta rychlost, tomu se musím smát! Není to možné, není to možné, a předjede mě cisterna 120
Mimochodem, technologicky se vyrábí běžně návěsy na dvojité soupravy celkem 110tun a není to žádný problém a ty se dají ještě navýšit...
Tady máš jeden za všechny:
Celková hmotnost činila 110 tun, povoleno však bylo jen šedesát tun.