ctrl_j píše:Mohlo, akorat ty se zabyvas takovymi co jsou fyzikalne nemozne.
Kdybys místo tvé oblíbené osobní invektivy radši přispěl k věci, nebylo by to na škodu.
Teoretik jsi mistr, chtěl bych tě vidět běhat v noci s měřícím kolečkem a baterkou a stanovit JEDNOZNAČNĚ místo střetu v tak rychlé zatáčce, kde předpokládám oba jeli rychlostmi okolo 100kmh, možná i citelně více a brzdné čáry kolikrát nejsou vůbec a vraky desítky metrů odkutálené.
Poukazoval jsem jasně, že mě zaráží, jak jsou VŠECHNY posudky JEDNOZNAČNÉ, NESPORNÉ A NADE VŠÍ POCHYBNOST SPRÁVNÉ.
Sedni teď do auta, uraz někomu špígl ve 100kmh v protisměru a běž mi to pomoci nejmodernější techniky zpětně prokázat a nasimulovat, které vozidlo bylo v protisměru fešáku, na úzkých silnicích druhé třetí třídy a za tmy to nemáš šanci zaměřit ani z onboard videa obou vozů, když jedou oba plynule kousek o středové čáry.
Netvrdil jsem, že tu nehodu vyhodnotili chybně, dotazoval jsem se, na základě čeho to tak jistě dokáží zaměřit, protože simulovat špatné zaměření je pak zbytečné
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)