od driver » úte 22 říj 11:17
Bob: 1) vyčtou z jednotky vraku, zda jel 67 nebo 76kmh před aktivací bagů reálně dneska nehodovka? V nějakých extrémních případech, jako tady 2 mrtví? Umí to?
2) pokud ano, a věděli by i aktivované všechny jízdní režimy v různých jednotkách, tak pořád je čistě na simulaci, zda je možné projet daný úsek nebo ne a to je klíčové:
3) Ten úsek ten simulátorový systém načte z google map nebo ho naskenují nějakou telemetrií s kamerou?
4) I kdyby to dokázali všechno precizně zpracovat, pořád tam máš lidský faktor. Závodní piloti Ti řeknou, jsem byl dlouhý, nesedlo mi to, a vynese ho to skutečně do protisměru a čas na houby a podruhé to projede třeba jako s WRC furt pod plynem, nevynese ho to, rychleji ale zbytečně atraktivně, potřetí totálně čistě, nejrychleji, jako s formulí, s brutálním časem, a to je jeden jednný řidič, teď si vezmi každý řidič jezdí jinak, jak to chceš nasimulovat? Jedině že by to byla zatáčka s omezením 30kmh a on jel kilo, tak to na mě JEDNOZNAČNĚ působí, proto jsem chtěl vidět tu zatáčku.
5) Jakou obranu má ten odsouzený v těchto případech, nehodovka to zmonitoruje, a rozsudek na na základě posudků je že to nemohl projet a musel jet protisměrem. Co když to fakt nezpůsobil. Já vím, že chybné posudky jsou možné. Divím se tomu, že na tom lze stavět jako na jediném důkaze. Je to totéž, jako DNA, deset let se ví, že to není 100% analýza ale pořád se k tomu přihlíží, jako by byla. Umí se dneska dovolat spravedlnosti, co myslíš?
Mi jde čistě o ten proces. Prostě kdyby to stanovili s největší pravděpodobností, ale oni jednoznačně určují. To už i práce soudního znalce, nebo znalce co dělá první posudky po nehodovce?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)