Stránka 394 z 423

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

PříspěvekNapsal: pát 11 říj 20:59
od ctrl_j
Nakonec se motorista k činu sám přihlásil, pro svoje chování měl ale poněkud netradiční vysvětlení. „Ohradil se, že si prý naboural auto proto, že je špatně vyprojektované parkoviště.
Tak urcite

https://imgur.com/pzlr6ts

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

PříspěvekNapsal: ned 13 říj 22:13
od driver

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

PříspěvekNapsal: pon 14 říj 08:03
od Shr3k
Nechápu vocasa, co si na té rovince mírně do kopce u Ostředku nevšimne v noci modrých majáků uprostřed dálnice.

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

PříspěvekNapsal: pon 14 říj 08:39
od driver
To je důsledek naprosto zanedbaného a podceňovaného řízení provozu.

-Jednak se tam kde je hustý provoz vyznačují bezpečnější zóny souborem zákazů (okolí staveb, u metropole a v jejím okolí i 40km před i za se běžně zakazuje předjíždění kamiónů v pracovní dny během špičky 6-18h např)
-Dále se nařizuje nad 7.5t odstup min 50m v těchto zónách
- Je klíčové aby osobáky jezdily rychleji a provoz se nezasekával, když omezení 80 pro osobní pak LKW 60, to jsou naprosté základy, nákladní mají delší brzdou dráhu.
-Těch řešení je spousta ale nedodržují se ani triviální základy jako zastavení na rozhled a odstup...
-Zavření nebo omezení dálnice je nutné signalizovat ideálně několikrát předem, zejména pro levý pruh z levé strany! To je klíčové.
-To, že v noci ty majáky jsou patrné je pravda, ale polovodičů dementů je čím dál více. Jezdí jak dementi.
-Nechapu jak si může dovolit někdo se postavit na silnici, natož na dálnici s mávačkou na baterky. Ja bych se bál i 5m za svodidly.
Jedna rána a všechno lítá přes svodidla jako by byla z papíru.
-Tohle není kolaps který je neodvratný protože je hustý provoz. To je důsledek naprosto podceňovaného řízení provozu. Mimochodem v zimě se zimní značkou zimáky bych tam dal celou vysočinu LKW 60kmh včetně Bus a zákaz do levého ale to by musela byt priorita propustnost komunikace.

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

PříspěvekNapsal: pon 14 říj 08:44
od Shr3k
IMO tam byli z OO Sázava nebo Čerčany prostě jako první a lepší vybavení neměli.

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

PříspěvekNapsal: pon 14 říj 09:48
od driver
Mi je jasné že zasahovali improvizací, a že když se 5 let daný úsek rekonstruuje a ještě 5 let rekonstruovat bude, že je to těžké předvídat, mít tam o jedno dvě vozidla více, zejména proto, že šetříme ( a "levnější" bylo vyslat k půl dne zavřené dálnici pak kompletní IZS+dva vrtulníky+havrany :ympray: x_x )

Taková nehoda, do které se zaplete kamion, vznikne tak velký požár a má velký počet zraněných a dokonce jednu oběť, se stane jednou za několik let-po první nehodě začalo všechno hořet. Svědkům, kteří jeli za havarovanými vozy, se ale naštěstí podařilo velkou část zraněných vytahat ven, čímž zachránili několik lidských životů.

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

PříspěvekNapsal: pon 14 říj 13:01
od řidičBOB
Shr3k píše:Nechápu vocasa, co si na té rovince mírně do kopce u Ostředku nevšimne v noci modrých majáků uprostřed dálnice.

Evidentně se nevěnoval řízení. Do poslední chvíle plný plyn, žádná brzda... Kolotočář v Merglu, no.

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

PříspěvekNapsal: pon 14 říj 13:38
od bojler
A úplně stějná situace u té cisterny. Od toho, co doklouzala a zůstala ležet na boku (0:04) do příjezdu prvního auta do zorného pole neuplynulo víc jak tři sekundy. To před sebou neviděl jiskry? Buď tam měl dvěstě a nebo nemoh brzdit zavčas. Divim se, že to vůbec přežil.

EDIT: tak prej ne, to je ten mrtvej

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

PříspěvekNapsal: pon 14 říj 13:52
od mattonecz
toho zabili asi hlavne ty 3 dementi co to do nej jeste poslali. neuveritelny. a ten posledni to pravdepodobne zapalil aby to bylo jisty.

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

PříspěvekNapsal: pon 14 říj 13:53
od driver
1) Nechápu absolutně, proč vůbec ta cisterna lehla na bok, že by kombinace vysoká rychlost+ mikrospánek, nebo se nevěnoval a najel na krajnici a to ho rozhodilo? Než lehl na bok, tak byl most s pilířem mezi jízdními pásy, ohraničený ocelovým+betonovým svodidlem.

2) do ležící cisterny postupně narazily další 4 vozidla, je to v velmi mírné levotočivé zatáčce ale je částečně stíněná svodidly a pilířem mostu, cisterna ležela vlevo ale vpravo byl jeden volný pruh ale všechny 4 vozidla vrazila do cisterny velmi vysokou rychlostí, vše patrné zde na videích:

Twitter ŘSD