Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod ctrl_j » pát 11 říj 20:59

Nakonec se motorista k činu sám přihlásil, pro svoje chování měl ale poněkud netradiční vysvětlení. „Ohradil se, že si prý naboural auto proto, že je špatně vyprojektované parkoviště.
Tak urcite

https://imgur.com/pzlr6ts
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 2834
Registrován: úte 09 dub 06:33


Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod Shr3k » pon 14 říj 08:03

Nechápu vocasa, co si na té rovince mírně do kopce u Ostředku nevšimne v noci modrých majáků uprostřed dálnice.
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T
2009 Mazda2 1.5 MZR
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
 
Příspěvky: 588
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod driver » pon 14 říj 08:39

To je důsledek naprosto zanedbaného a podceňovaného řízení provozu.

-Jednak se tam kde je hustý provoz vyznačují bezpečnější zóny souborem zákazů (okolí staveb, u metropole a v jejím okolí i 40km před i za se běžně zakazuje předjíždění kamiónů v pracovní dny během špičky 6-18h např)
-Dále se nařizuje nad 7.5t odstup min 50m v těchto zónách
- Je klíčové aby osobáky jezdily rychleji a provoz se nezasekával, když omezení 80 pro osobní pak LKW 60, to jsou naprosté základy, nákladní mají delší brzdou dráhu.
-Těch řešení je spousta ale nedodržují se ani triviální základy jako zastavení na rozhled a odstup...
-Zavření nebo omezení dálnice je nutné signalizovat ideálně několikrát předem, zejména pro levý pruh z levé strany! To je klíčové.
-To, že v noci ty majáky jsou patrné je pravda, ale polovodičů dementů je čím dál více. Jezdí jak dementi.
-Nechapu jak si může dovolit někdo se postavit na silnici, natož na dálnici s mávačkou na baterky. Ja bych se bál i 5m za svodidly.
Jedna rána a všechno lítá přes svodidla jako by byla z papíru.
-Tohle není kolaps který je neodvratný protože je hustý provoz. To je důsledek naprosto podceňovaného řízení provozu. Mimochodem v zimě se zimní značkou zimáky bych tam dal celou vysočinu LKW 60kmh včetně Bus a zákaz do levého ale to by musela byt priorita propustnost komunikace.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1677
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod Shr3k » pon 14 říj 08:44

IMO tam byli z OO Sázava nebo Čerčany prostě jako první a lepší vybavení neměli.
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T
2009 Mazda2 1.5 MZR
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
 
Příspěvky: 588
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod driver » pon 14 říj 09:48

Mi je jasné že zasahovali improvizací, a že když se 5 let daný úsek rekonstruuje a ještě 5 let rekonstruovat bude, že je to těžké předvídat, mít tam o jedno dvě vozidla více, zejména proto, že šetříme ( a "levnější" bylo vyslat k půl dne zavřené dálnici pak kompletní IZS+dva vrtulníky+havrany :ympray: x_x )

Taková nehoda, do které se zaplete kamion, vznikne tak velký požár a má velký počet zraněných a dokonce jednu oběť, se stane jednou za několik let-po první nehodě začalo všechno hořet. Svědkům, kteří jeli za havarovanými vozy, se ale naštěstí podařilo velkou část zraněných vytahat ven, čímž zachránili několik lidských životů.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1677
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod řidičBOB » pon 14 říj 13:01

Shr3k píše:Nechápu vocasa, co si na té rovince mírně do kopce u Ostředku nevšimne v noci modrých majáků uprostřed dálnice.

Evidentně se nevěnoval řízení. Do poslední chvíle plný plyn, žádná brzda... Kolotočář v Merglu, no.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 21070
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod bojler » pon 14 říj 13:38

A úplně stějná situace u té cisterny. Od toho, co doklouzala a zůstala ležet na boku (0:04) do příjezdu prvního auta do zorného pole neuplynulo víc jak tři sekundy. To před sebou neviděl jiskry? Buď tam měl dvěstě a nebo nemoh brzdit zavčas. Divim se, že to vůbec přežil.

EDIT: tak prej ne, to je ten mrtvej
bojler
Pan Řidič
 
Příspěvky: 344
Registrován: sob 01 srp 15:57

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod mattonecz » pon 14 říj 13:52

toho zabili asi hlavne ty 3 dementi co to do nej jeste poslali. neuveritelny. a ten posledni to pravdepodobne zapalil aby to bylo jisty.
2016 Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 1 185PS/290Nm
2018 Honda PCX 125
mattonecz
Letec
 
Příspěvky: 1741
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod driver » pon 14 říj 13:53

1) Nechápu absolutně, proč vůbec ta cisterna lehla na bok, že by kombinace vysoká rychlost+ mikrospánek, nebo se nevěnoval a najel na krajnici a to ho rozhodilo? Než lehl na bok, tak byl most s pilířem mezi jízdními pásy, ohraničený ocelovým+betonovým svodidlem.

2) do ležící cisterny postupně narazily další 4 vozidla, je to v velmi mírné levotočivé zatáčce ale je částečně stíněná svodidly a pilířem mostu, cisterna ležela vlevo ale vpravo byl jeden volný pruh ale všechny 4 vozidla vrazila do cisterny velmi vysokou rychlostí, vše patrné zde na videích:

Twitter ŘSD
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1677
Registrován: čtv 24 zář 14:50

PředchozíDalší

Zpět na Ze života za volantem

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků