Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod mmira » úte 24 zář 14:54

prohlizel jsem si fotky a vypada to ne na celni, ale naraz z castecnym prekryvem. mustang nevypada o moc hure, nez jak po narazu NCAPU, rapid nema cumak, jenze ten nema ani po NCAP testu, presto dostal slusne hodnoceni bezpecnosti. je taky dost mozne, ze pan general jel bez pasu. i fizlove jsou tentokrat hodne z ticha, z jejich strany v podstate nic nezaznelo, coz v pripade jasne viny nebyva. hysterie kolem nehody jede uz druhy den a fizlove shani onboardy. neni divne, ze se nikde zatim zadny nevynoril? mozna proto, ze na nich z pohledu bulvaru neni nic zajimaveho. jsem zvedav, jak se to vyvine a co ukaze vysetrovani.
Autoforum.cz
beetle S + R 300 + V6 TDI qv
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
 
Příspěvky: 4940
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod delphin » úte 24 zář 15:02

Mě by zajímalo, z jakého prstu si policajti cucají tu škodu. Když se podívám jen na tu bílou dodávku, tak oprava boku podle mě bude kolem 100 000. K tomu Kia - pokud totálka tak min za 100 000, Octavia totéž - 100 - 150 000, k tomu jen ten disk s pneumatikou na truck bude tak za 15 000 bez opravy plechů a ještě něco na Fabii. Mi to vychází blíž k půl milionu než k tomu, co je v článku. Nebo jsem úplně mimo?
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
Uživatelský avatar
delphin
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 128
Registrován: pon 04 črc 23:01

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod retron » úte 24 zář 15:59

ano policajti si škodu při nehodě cucají z prstu, resp. stanovují mozkovým myšlením, s reálnou škodou to nemá nic společného, naštěstí k tomu nikdo nepřihlíží, kromě jejich statistik
retron
Letec
 
Příspěvky: 1197
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod rhinos » úte 24 zář 16:27

pockat ty uvazujes o tom ze policajt ma takovou vec jako mozek? :D
Jsi si jisty?
Uz si ho nekdy u policajta videl? =))
Mazda 3 2.0i splašená motokára :-)
rhinos
Pan Řidič
 
Příspěvky: 455
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod aikoN » úte 24 zář 16:51

mmira píše:prohlizel jsem si fotky a vypada to ne na celni, ale naraz z castecnym prekryvem. mustang nevypada o moc hure, nez jak po narazu NCAPU, rapid nema cumak, jenze ten nema ani po NCAP testu, presto dostal slusne hodnoceni bezpecnosti. je taky dost mozne, ze pan general jel bez pasu. i fizlove jsou tentokrat hodne z ticha, z jejich strany v podstate nic nezaznelo, coz v pripade jasne viny nebyva. hysterie kolem nehody jede uz druhy den a fizlove shani onboardy. neni divne, ze se nikde zatim zadny nevynoril? mozna proto, ze na nich z pohledu bulvaru neni nic zajimaveho. jsem zvedav, jak se to vyvine a co ukaze vysetrovani.


Podle mě řidič v Rapidu nepřežil, protože Rapid dostal nedeformovatelným osmiválcovým ingotem, zatímco řidič Mustangu přistál do peří, které v daných poměrech motorový prostor Rapidu představuje. Proto on i spolujezdec vyvázli téměř bez zranění...
Rychlost zabíjí!
Uživatelský avatar
aikoN
Mistr volantu
 
Příspěvky: 935
Registrován: stř 16 úno 18:32

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod řidičBOB » úte 24 zář 19:01

Jsem téhož názoru. Tady prostě mrdal silnější pes :-(
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 21869
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod bojler » úte 24 zář 22:40

delphin píše:Mě by zajímalo, z jakého prstu si policajti cucají tu škodu. Když se podívám jen na tu bílou dodávku, tak oprava boku podle mě bude kolem 100 000. K tomu Kia - pokud totálka tak min za 100 000, Octavia totéž - 100 - 150 000, k tomu jen ten disk s pneumatikou na truck bude tak za 15 000 bez opravy plechů a ještě něco na Fabii. Mi to vychází blíž k půl milionu než k tomu, co je v článku. Nebo jsem úplně mimo?


Nejseš. Btw. Roomster má zmuchlanou kapotu, nárazník, možná něco vevnitř. Ale airbagy ok.
bojler
Pan Řidič
 
Příspěvky: 409
Registrován: sob 01 srp 15:57

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod mmira » stř 25 zář 07:10

aikoN: by me zajimalo, kde se tyhle povesti o tom, ze auta s vetsim motorem se chovaji jako kus nedeformovatelneho zeleza, berou. myslis, ze by vysledek byl jiny, pokud by tam misto mustangu byla treba dieselova A6?

jinak samozrejme neni pochyb o tom, ze pomer hmotnosti 2:3 ve prospech mustangu hral roli. to je ale tak jedine, co povazuji za jiste.
Autoforum.cz
beetle S + R 300 + V6 TDI qv
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
 
Příspěvky: 4940
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod rhinos » stř 25 zář 07:30

Mazda 3 2.0i splašená motokára :-)
rhinos
Pan Řidič
 
Příspěvky: 455
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvekod driver » stř 25 zář 07:42

aikoN píše:Podle mě řidič v Rapidu nepřežil, protože Rapid dostal nedeformovatelným osmiválcovým ingotem
zatímco řidič Mustangu přistál do peří


Podle mě to je kravina to takto podat, že kdo má ingot, tomu se nic nestane. Do toho peří i ingotu vletěli oba současně a asi bych ty deformace rozdělil zjednodušeně na motorový prostor a kabinu i když to není takto, ale obrazně oba čumáky dostaly ingotem a peřím a oba se deformovaly poplatné své tuhosti.
Obě auta mají nějaké deformační zóny a obě se použily na tlumení celkové energie nárazu, ten ingot tam byl mezi oběma kabinami, obě kabiny si s tím musely poradit a výsledek záležel jen na tom, jak ty karosérie jsou odolné na deformace. Jednodušě pevnější kabina a deformační zóny a hmotnost, Mustang je A vyšší třída jako Mondeo dejme tomu, Rapid je C segment mini auto kategorie Fabia akorát s long rozvorem, ale ty deformační zóny a váha tam jsou u těch vozů poplatné dané třídě, což dává mezi těmi auty rozdíl několika tříd, tam máš úplně jiné profily prahů, sloupků a všech stěžejních dílů kabiny jednoduše řečeno dvojnásobné nosnosti a odolnosti u A segmentu versus C segment viz i váhy těch aut.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1770
Registrován: čtv 24 zář 14:50

PředchozíDalší

Zpět na Ze života za volantem

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků