Přes víkend
dva vlaky smetly dvě auta, pět mrtvých. To, že řidič má předvídat víme, ale napadlo mě čistě ze zvědavosti, kdy naposledy bylo uznáno nebo se prokázalo, že byl přejezd v poruše a byla to příčina nehody? Stalo se to vůbec někdy?
Mimochodem, všimli jste si, jak postupně i na těch přejezdech, které byly přehledné, za posledních 5let přibyly nějaké řídící budky, které i ty původně přehledné přejezdy znepřehledňují tak, že dokonale se to dá přejet jen úplným zastavením a vystoupením z vozu? Tohle je jako z kolaudačního hlediska v pořádku?
Protože ty přejezdy logicky nelze bezpečně přejet. I když zastavím, vlak přes budku neuvidím, a než to přejedu, smete mě. Hlavně kolikrát troubí až když je na přejezdu, což je už pozdě a kromě toho, jezdím přes přejezdy často a domnívám se, že 95% řidičů nesleduje okolí, natož nějaký vlak a Ti, co sledují, tak by si ho sice všimli, ale ten co jede metr za němi, by je stejně pod vlak zatlačil, odstup žádný, reakce žádná, a úplně nejlepší jsou piloti, co lítají za slunečných dnů bez brýlí a co nepochopím, i bez sluneční clony!!! (IQ asi horší než německý vlčák, ten by pod vlak neskočil) a přehlédnout červenou je úplná hračka, no comment...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)